Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Static site generator die mappenstructuur behoudt

Pagina: 1
Acties:

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Topicstarter
Ik maak al een tijdje gebruik van een 'lichtere' CMS (zonder database), gewoon 'flat file' zoals dat zo hip heet. Ik ben onlangs overgestapt van PHP-based (Pico, Phile CMS) naar Pelican (volledig statische output). Voor bij Pelican te zijn uitgekomen heb ik een hoop alternatieven bekeken en getest - Poole, Jekyll, ... Ik heb dus uitgebreid onderzoek gedaan.

Ik ben heel tevreden van hoe Pelican werkt, maar het behoudt de mappenstructuur van mijn artikels niet. Alles komt terecht in één outputmap zonder verdere mappenstructuur. Ik ben dus op zoek naar een static site generator die die structuur behoudt. Nu kan je makkelijk filteren op vereisten zoals markup-formaat, taal waarin het framework geschreven is etc. (bv. op sites zoals http://staticgen.com/) maar de mappenstructuur is een criterium dat wordt genegeerd.

Als iemand mij dus tips kan geven over welk project dit wel doet, dan graag :).

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje