MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3
Ik heb het dus juist andersom, ik wil het uitzetten.
Ik heb een MBP uit 2010 nu komen alle gesprekken ook op de MPB binnen!
Overigens heb ik geen problemen met bellen. dat werkt perfect.
Ik heb een MBP uit 2010 nu komen alle gesprekken ook op de MPB binnen!
Overigens heb ik geen problemen met bellen. dat werkt perfect.
in je voorkeuren van FaceTime op je MBA zorgen dat je telefoonnummer niet meer gebruikt wordt? enkel nog je mailadres?
ondertussen krijg ik het probleem niet opgelost... kan dus ook niet BT pairen tussen 5S en MBA11, of is dat niet nodig om de luidspreker/microfoon van de MBA te gebruiken ipv die van de iPhone?
ondertussen krijg ik het probleem niet opgelost... kan dus ook niet BT pairen tussen 5S en MBA11, of is dat niet nodig om de luidspreker/microfoon van de MBA te gebruiken ipv die van de iPhone?
MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3
Verwijderd
Ik heb exact hetzelfde. Bellen via de Mac lukt, alleen de overgangstoon en het gesprek wordt via de iphone gehoord en gevoerd. Vreemd, want het heeft het wel gedaan
Inkomende telefoongesprekken gaan wel goed overigens, deze hoor ik wel over de speakers en ik kan normaal praten.
Heb je inmiddels een oplossing gevonden?
*edit*, inkomende gesprekken gaan ook niet goed, de Mac gaat wel "over"
Inkomende telefoongesprekken gaan wel goed overigens, deze hoor ik wel over de speakers en ik kan normaal praten.
Heb je inmiddels een oplossing gevonden?
*edit*, inkomende gesprekken gaan ook niet goed, de Mac gaat wel "over"
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2014 17:08 ]