Battlefield 4 orgineel productcode werkt niet meer!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halper
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08-2020
Jongens ik heb Battlefield 4 orgineel maar als ik Orgin opstart zegt hij dat ik Battlefield 4 moet activeren. Als ik vervolgens de code invoer zegt hij dat die al in gebruik is.

Hoe is dit mogelijk?

Ik heb Batllefield 4 orgineel en ik kan het gewoon niet spelen? Echt belachelijk heel dat stomme Orgin systeem. Battlefield 4 afhankelijk maken van zo stomme code. Hij kan toch gewoon zien dat ik het orginele spel heb via de DVD.

Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falco91Bones
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-01-2018

Falco91Bones

Monkey King

Start PC even opnieuw op en anders moet je even naar http://help.ea.com/en/ toe. Daar kan je een mail sturen of live chat starten en die kunnen je verder helpen. Bij mij ook al eens gebeurt en toen hebben zij hem geactiveerd en een keer een nieuwe code gekregen.

Succes!! :)

PS: En DVD erin zegt natuurlijk niks. Kan ook illegaal gekocht zijn of lenen van een persoon. Werkt zelfde als vroeger met code en voor online heb je dan altijd een code nodig, die maar op 1 pc werkt en Steam werkt hetzelfde ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Falco91Bones op 17-10-2014 18:54 ]

PS4: Falco91Bones [Destiny Clan: DuRP | Vieze-President | http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154] Stream: http://www.twitch.tv/falco91bones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Heb je BF4 al eerder gespeeld? DVD 2e hands gekocht?

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-09 12:37

Plainside

I browse when I'm at work

Je kan het simpelst met de live chat gaan chatten.
Scan jouw bonnetje of factuur in bij aankoop maak een foto van de disks/box van BF4 en houdt deze bij de hand kan zijn dat ze hier om gaan vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-09 19:23

beuker19

Killerbeuker is so OP

halper schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:48:
Jongens ik heb Battlefield 4 orgineel maar als ik Orgin opstart zegt hij dat ik Battlefield 4 moet activeren. Als ik vervolgens de code invoer zegt hij dat die al in gebruik is.

Hoe is dit mogelijk?

Ik heb Batllefield 4 orgineel en ik kan het gewoon niet spelen? Echt belachelijk heel dat stomme Orgin systeem. Battlefield 4 afhankelijk maken van zo stomme code. Hij kan toch gewoon zien dat ik het orginele spel heb via de DVD.

Kan iemand mij helpen?
Ik denk dat je gewoon opgelicht bent of wanneer dat niet het geval is je gewoon even contact met de helpdesk van EA moet opnemen en een foto van de factuur en hoesje moet sturen.
Maar dit heeft natuurlijk niets met Origin of zo te maken want Steam , Battle.net en ook de vroegere online games werken al met serial codes en zodra ze geactiveerd waren had je er niets meer aan (online)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG