Ik zoek een?
Monitor
Wat is je budget?
Bij voorkeur rond de €200, Maximaal €400,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Bij voorkeur heb ik een resolutie van 2560 x 1600
Wat kan mijn grafische kaart aan?
Display Support:
Up to 2560x1600 LCD – eDP 1.2 support
Up to 1920x1200 LCD – LVDS support
Up to 2048x1536 VGA analog display Support
Up to 2560x1600 DisplayPort Multimode Support
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
In mijn vrije tijd houd ik mij bezig met het maken van websites.(Vooral client-side en server-side-programmeren dus niet grafisch) Hierbij heb ik nu een beeldscherm die nog niet eens full hd is en dat werkt niet altijd even fijn. Daarom ben ik op zoek naar een nieuwe monitor. Zoals ik al eerder aangaf heb ik het liefste een zo groot mogelijke resolutie die mijn grafische kaart support. Verder game ik ook wel vaker, dus daar moet de monitor ook geschikt voor zijn.
Kunnen jullie mij adviseren over wat jullie het fijnste formaat beeldscherm vinden voor mijn situatie(qua resolutie en formaat)?
Verder zou ik het ook fijn vinden als jullie mij bepaalde monitoren adviseren.
Alvast bedankt!
Monitor
Wat is je budget?
Bij voorkeur rond de €200, Maximaal €400,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Bij voorkeur heb ik een resolutie van 2560 x 1600
Wat kan mijn grafische kaart aan?
Display Support:
Up to 2560x1600 LCD – eDP 1.2 support
Up to 1920x1200 LCD – LVDS support
Up to 2048x1536 VGA analog display Support
Up to 2560x1600 DisplayPort Multimode Support
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
In mijn vrije tijd houd ik mij bezig met het maken van websites.(Vooral client-side en server-side-programmeren dus niet grafisch) Hierbij heb ik nu een beeldscherm die nog niet eens full hd is en dat werkt niet altijd even fijn. Daarom ben ik op zoek naar een nieuwe monitor. Zoals ik al eerder aangaf heb ik het liefste een zo groot mogelijke resolutie die mijn grafische kaart support. Verder game ik ook wel vaker, dus daar moet de monitor ook geschikt voor zijn.
Kunnen jullie mij adviseren over wat jullie het fijnste formaat beeldscherm vinden voor mijn situatie(qua resolutie en formaat)?
Verder zou ik het ook fijn vinden als jullie mij bepaalde monitoren adviseren.
Alvast bedankt!