Toon posts:

Yosemite installatie vraag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik ben waarschijnlijk net als zovelen aan het upgraden van mavericks naar yosemite.

De installatie procedure is in de eerste stappen zonder problemen verlopen gelukkig.

alleen in de laatste stap (waar je van het witte scherm met apple logo en laadbalkje naar het bureaublad gaat) is die (denk ik) vast gelopen en doet ie al anderhalf uur inmiddels niks meer.

Het laadbalkje blijft tot de helft gevuld staan en loopt niet meer verder. (Door de drukte?)

Ik heb in deze fase ook geen beschikking over de muis en het toetsenbord dus de enige optie zou zijn om hem via de achterkant uit te zetten.

Is dit te doen en dan opnieuw beginnen met installeren of is dit schadelijk voor de upgrade of moet ik hem gewoon aan laten staan en afwachten?

Iemand die een oplossing weet?

Thnx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeLo
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Bij de upgrade naar 10.9 duurde die stap bij mij ook extreem lang. Zo lang zelfs, dat ik ook begon te twijfelen of ik hem zou herstaren. Net toen ik echt niet meer kon wachten, ging de install toch verder. Ik zou het nog wat tijd geven, misschien komt het nog goed... Sterkte! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem uiteindelijk via de achterkant uit en aan gezet waarna de installatie weer verder liep met als resultaat dat ik nu Yosemite draai :)

Thnx voor het meedenken :)

Topic kan slotje op.