Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-09 11:50
Beste forummers,

ik ben aan het kijken naar een 2 in 1 die mijn Asus met T5500 kan vervangen. De laptop begint oud te worden en is bijna aan vervanging toe. Nou hadden we voorheen een bank met zo'n tafeltje van de Ikea waar de laptop op stond en dat was prettig werken. Nu hebben we een nieuwe bank waar geen ruimte meer is voor de laptop dus beginnen we meer richting tablet te gaan. Aangezien de tablet een laptop moet vervangen en dus ook wat extra's moet kunnen is een android of ios versie geen optie. Bij het zoeken kwam ik de Lenovo Thinkpad Tablet 2 tegen voor een heel schappelijke prijs van 299 euro. Echter kan ik geen winkel in de buurt vinden waar ik em kan kopen of uitproberen. Zijn er mensen die deze tablet hebben en er wat over kunnen vertellen? We gebruiken de laptop nu vooral voor internet, skype, youtube, af en toe een film, muziek en foto albums maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er zijn voldoende reviews van te vinden, onder andere op Tweakers zelf: http://tweakers.net/produ...hinkpad-tablet-2/reviews/

Die had je natuurlijk zelf op kunnen zoeken. Wat voor informatie mis je precies? Daarnaast zou wat meer informatie + plaatjes niet misstaan voor een ervaringentopic. Breid dus je topicstart een beetje uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-09 11:50
De reviews heb ik inderdaad gelezen en daarna was ik niet onverdeeld positief. Wat ik mis is hoe deze tablet zich verhoudt ten opzichte van mijn huidige laptop. Misschien dat er wel mensen zijn die adviseren een goede laptop aan te schaffen icm een voordelige tablet? Wat ik in reviews ook vaak lees is dat het een goede tablet is maar te duur, echter is de prijs sindsdien meer dan gehalveerd.

[ Voor 19% gewijzigd door jeroen.ijmuiden op 17-10-2014 16:16 ]