Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hulp nodig met nieuwe laptop!

Pagina: 1
Acties:

• jony77
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-06-2020
Hallo,

ik wil graag de Razor Blade 14 inch aanschaffen (de 2013 versie), dit omdat de 2014 versie veel slechtere batterijduur heeft, wel een betere scherm etc dat weet ik.

Het punt is dat ik dus de RB14 (2013) wil maar hem alleen zie staan op amazon/newegg voor 2000 dollar, vraag me af of er een andere manier is om aan deze laptop te komen, in verband met levering naar Europa etc. Op de site van RB staat alleen de 2014 versie, dus tenzij ik niet goed heb gekeken kan ik hem ook niet via de officiële site bestellen. Mocht het alleen te bestellen zijn via Amazon/newegg, zou iemand mij dan kunnen vertellen of de shipping snel/goed verloopt over het algemeen en wat voor extra kosten ik misschien moet betalen naast de verzendkosten?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Ik bestelde vroeger toen de dollar nog een gulden waard was en wij de euro al hadden wel eens wat uit de VS. Toen werd er altijd gezegd op forums en trouwens ook door internetbedrijf uit VS zelf dat je pakje met beetje mazzel niet werd werd geopend en dus geen invoerrechten etc erbij kwamen.... Dat is mij nooit overkomen moest altijd over de topprijs die ze daar bij de douane konden bedenken invoerrechten betalen. Dus voer de gegevens maar eens in en zie wat het realtime gaat kosten.
http://www.invoercalculator.nl