Klikkend/krakend scherm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:28
Hoi, na een paar problemen die ik voor lief nam (miniscuul dood pixeltje en een paar witte stipjes op de cameralens, die niet opvallen bij foto's) , wisselend bereik sinds ios8, heb ik nu een behoorlijk probleem. Ik werk sinds 3 dagen op een logistiek afdeling van een ICT bedrijf. De werkzaamheden zijn per dag verschillend. Deze keer moesten er veel pc's klaarsgezet worden voor transport. (Vervanging pc's op MBO school) ik heb dus zeker 100 keer gebukt vandaag, waarschijnlijk eerder richting de 150. Ik zat in mijn auto en wilde een vriend whatsappen, ineens hoor ik het scherm "klikken" tijden het typen. Het probleem bevind zich voornamelijk een stukje boven de homeknop. Maar ook op andere plaatsen van het scherm. Ik heb het idee dat het scherm is verzwakt door het vele bukken in korte tijd. Het klikgeluid is niet heel de tijd aanwezig, maar wel heel veel. Het is nooit eerder gebeurd. Wat denken jullie? Ik ben klaar met deze Iphone, pas 8 maanden oud en nu dit probleem weer.

[ Voor 4% gewijzigd door dennis_rsb op 17-10-2014 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techrvw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-09 15:24

Techrvw

https://techrvw.com/ | TikTok

Als je nog binnen je garantie zit bij Apple (1 jaar na aankoop, tweede jaar als hij daar gekocht is) kan je je scherm laten vervangen. Dat had je al kunnen doen bij de dode pixels of witte strepen ;-).
De iPhone moet niet gebogen zijn natuurlijk of iets dergelijks, anders kan het nog voor problemen zorgen. Anders is het een kwestie van scherm vervangen..

https://techrvw.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Hoi, dit probleem is inmiddels opgelost hoor, het is gek genoeg vanzelf weggetrokken dat kraken/klikken! Ook is mijn ontvangst van mobiel netwerk stabieler/beter sinds ik een 4G abonnement heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-09 12:27
Mijne is met het zelfde probleem vandaag opgehaald voor reparatie/ vervanging.
mijn touchscreen reageerde er slechter door.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Vervelend, hoop dat hij snel terug is bij je / of een vervangend exemplaar. Het is bij mij echt maar 1 dagje geweest ofso, werkt nu weer perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik heb dit bij alle iPhone 5s-en die ik in bezit heb gehad op een bepaald moment wel gehad. Ik ben ervan overtuigd dat dit veroorzaakt wordt door vuil tussen de plastic rand van het scherm en de aluminium behuizing. Met een papiertje of heel dun plastic velletje kun je het vuil er uit krijgen. Het krakende plakbandgeluid is per direct verdwenen.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Pagina: 1