Wordpress: Woocommerce payment service provider

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhvanburk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-09 20:30
Voor mijn sportvereniging (+/- 300 leden) zijn we bezig een nieuwe website te ontwikkelen, gebruikmakend van Wordpress. De webwinkel zal gebruik maken van het pakket Woocommerce; de ledenadministratie zal worden bijgehouden middels de plugin Subscriptions.
Daarmee wordt het lidmaatschap een 'product' met een 'terugkerend abonnement' dat je jaarlijks betaalt. Daaraan kunnen we automatisch koppelen dat iedereen die nog niet heeft betaald, de loginrechten op de site tijdelijk verliest.

Standaard zit op dit systeem dat mensen bij verstrijken van hun abonnement een link krijgen naar een betaalsysteem. Voor ons zou dat onder de huidige omstandigheden iDeal zijn. Als iemand dan betaalt, krijgt die automatisch weer de goede rechten. Niet betalers zul je periodiek moeten reminden.

Nu hebben we ook een wens om te gaan werken met een terugkerende automatische machtiging. Dat scheelt een boel reminders voor niet betalende leden. Onze huidige payment provider Mollie, ondersteunt dat nog niet. Ze zijn er wel mee bezig, maar geven geen indicatie of en wanneer ze die dienst leveren.

Vraag: Is iemand hier bekend met een Woocommerce payment service provider die iDeal, éénmalige machtiging en automatische incasso via SEPA ondersteunt, die voor de ongeveer 1500 transacties per jaar een voordelige én betrouwbare partij is (referenties e.d.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eragon666
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-10 14:03
Ik weet niet bij welke bank de vereniging zit, maar veel banken bieden ook standaard oplossingen.

De rabobank heeft bijvoorbeeld een oplossing waar volgens mij ook automatisch incasso bij zit. Voor WooCommerce is daar een plugin voor (eenmalig 25 euro) Link

Ik zat zelf altijd bij MultisafePay, en dat ging altijd zonder problemen, ik heb zelf geen gebruik gemaakt van automatisch incasso. Ze ondersteunen in iedergeval éénmalig incasso, het is mij niet helemaal duidelijk of ze ook automatisch incasso ondersteunen. https://multisafepay.com/nl/Betaalmethoden/incasso.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-09-2023
Buckaroo en icepay hebben modules hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10 16:42

TheNephilim

Wtfuzzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:23

Stekeltje

Nothing to see here move along

Sisow al bekeken? https://www.sisow.nl/algemeen/implementatie. Deze gebruiken wij ook in de store (1 jaar op dit moment) en werkt uitstekend!

[ Voor 39% gewijzigd door Stekeltje op 23-10-2014 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZZie-D
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-10 18:12
Ik gebruik ook Sisow bij een klant en kan je melden dat dit erg goed werkt.
Ze hebben ook veel plugins voor andere webshops. Wel zo handig mocht je ooit van woocommerce willen afstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg mij af of TS al een oplossing heeft gevonden?
Pagina: 1