Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Yep, ik heb een goedkope Chinaphone laten invliegen, en voor 90 euro valt hij me tot nu toe niks tegen..

(Zie de specs)

Maar ik heb het volgende gekke probleem: als ik een browser open, laadt hij alles. Behalve: hij doet het maar 1x, en dan houdt hij er mee op :? en ik heb geen idee waarom.
Is dit een vaker gehoord probleem?
(ik heb een beetje rondgegoogled maar niks gevonden)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2014 10:51 ]

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:37

The Executer

Lekker belangrijk!

Welke browser gebruik je? Wanneer je een andere browser gebruikt, heb je dit probleem dan ook?

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Verwijderd

Topicstarter
De standaard in 4.4-kitkat ingebouwde browser. Ik ben aan het proberen om chrome te downloaden, maar het lukt nog niet erg. /meldt zich nog

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem zit denk ik dieper; als ik een app probeer te downloaden, heb ik hetzelfde probleem: ik kom zover als dat ik een app kan opzoeken, beginnen met downloaden, en dan geeft ie er de brui aan "no connection".

Tot ik hem reboot, dan vindt hij hem weer - kan ik weer 1 pagina bekijken in de browser, of de index van de apps zien.

De wifi-verbinding in huis is niet zo goed, maar ik betwijfel toch dat het daaraan ligt. Ik heb een tablet waarmee ik op precies dezelfde plek een prima verbinding heb.
Toch zal ik hem ook eens op een andere plek gaan proberen, waar ik weet dat er een goeie verbinding is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 00:59:
Het probleem zit denk ik dieper; als ik een app probeer te downloaden, heb ik hetzelfde probleem: ik kom zover als dat ik een app kan opzoeken, beginnen met downloaden, en dan geeft ie er de brui aan "no connection".

Tot ik hem reboot, dan vindt hij hem weer - kan ik weer 1 pagina bekijken in de browser, of de index van de apps zien.

De wifi-verbinding in huis is niet zo goed, maar ik betwijfel toch dat het daaraan ligt. Ik heb een tablet waarmee ik op precies dezelfde plek een prima verbinding heb.
Toch zal ik hem ook eens op een andere plek gaan proberen, waar ik weet dat er een goeie verbinding is.
Wat je zou kunnen proberen is de APK van Chrome bijv op SD kaart te zetten en natuurlijk ROM flashen.
Wellicht helpt het.