T-mobile iPhone garantie ook bij Apple store

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evianon
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10:53
Ik vroeg mij af of je met een bij T-mobile (zakelijk) aangeschafte iPhone (i.c.m. abonnement) ook terecht kunt bij de Apple store voor garantie.

T-mobile heeft een mooie pagina met alle info over garantie, maar daar is het niet op te vinden. Ook bij Apple niet. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
ja, alle network vendor Apple devices worden door Apple geleverd aan de netwerken.
Ongeacht via welk netwerk je deze hebt aangeschaft kan je gewoon garantie claimen bij een Apple store.

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:43
Alleen in het eerste jaar, in je tweede jaar moet je bij T-Mobile zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evianon
Thanks! Heb nog twee weken binnen het eerste jaar, dus dan ga ik maar eens opschieten :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:43
Evianon schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:17:
Thanks! Heb nog twee weken binnen het eerste jaar, dus dan ga ik maar eens opschieten :-).
Wel even een afspraak maken bij de genius bar voordat je daar binnenloopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-09 16:08
Of via het formulier op hun website hun jou terug laten bellen waarna ze een ophaal afspraak inplannen.

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evianon
Hmm ophalen staat er niet bij als ik mijn serienummer intik. Moet je daar speciaal een bericht voor sturen en doen ze het dan?

Ik weet überhaupt niet of mijn kleine "problemen" (klikkend scherm, loszittende en tikkende top-button, af en toe een random crash) gefixt worden onder garantie, als het honderden euro's gaat kosten koop ik wel een nieuwe, dus misschien is het dan sowieso handiger als ik even langsga, wellicht kunnen ze dan meteen iets zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-09 14:50

ötzi

eclecticus

Bedenk wel dat je bij zakelijke aanschaf maar één jaar garantie hebt ipv twee, dus net op tijd ;)
Pagina: 1