Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
momenteel heb ik een laptop die niet alles aan kan, en sinds kort ben ik van plan om game pc aan te schaffen. ik ben niet een persoon die veel van pc's weet maar mijn broer is in tegendeel heel handig in dus vroeg ik hem als ik de onderdelen binnen heb dat hij het kan assembleren. maar tijdens ons zoektocht kwamen wij op deze website terecht omdat niet elk onderdeel met elkaar samen kan stel ik nu een lijstje of het wel goed is, zijn er nog op of aanmerkingen? dan hoor ik het graag.
owja over paar maanden ga ik trouwen dus daarom wil ik niet heel veel betalen voor een game pc, heb wel al het geld hard nodig hehe
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen maar natuurlijk ook surfen op internet
Wat mag het systeem gaan kosten?
de volledige pc zonder rand apparatuur 700 euro ongeveer.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
muis toetsenbord monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
dingen om games op hoge kwaliteit te gamen, en ook op internet snel te wezen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
procesor intel i5
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
nee
ik hoef geen licentie, die zijn makkelijk vergkrijgbaar. en ben nog van plan waterkoeler aan te schaffen maar ik weet niet of het moeilijk in elkaar te zetten is. momenteel mijn lijstje is nu:
momenteel heb ik een laptop die niet alles aan kan, en sinds kort ben ik van plan om game pc aan te schaffen. ik ben niet een persoon die veel van pc's weet maar mijn broer is in tegendeel heel handig in dus vroeg ik hem als ik de onderdelen binnen heb dat hij het kan assembleren. maar tijdens ons zoektocht kwamen wij op deze website terecht omdat niet elk onderdeel met elkaar samen kan stel ik nu een lijstje of het wel goed is, zijn er nog op of aanmerkingen? dan hoor ik het graag.
owja over paar maanden ga ik trouwen dus daarom wil ik niet heel veel betalen voor een game pc, heb wel al het geld hard nodig hehe
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen maar natuurlijk ook surfen op internet
Wat mag het systeem gaan kosten?
de volledige pc zonder rand apparatuur 700 euro ongeveer.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
muis toetsenbord monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
dingen om games op hoge kwaliteit te gamen, en ook op internet snel te wezen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
procesor intel i5
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
nee
ik hoef geen licentie, die zijn makkelijk vergkrijgbaar. en ben nog van plan waterkoeler aan te schaffen maar ik weet niet of het moeilijk in elkaar te zetten is. momenteel mijn lijstje is nu:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 189,90 | € 189,90 |
| 1 | MSI H97M-G43 | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | Gigabyte GV-N760OC-2GD (rev. 2.0) | € 197,99 | € 197,99 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,99 | € 47,99 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 30,50 | € 30,50 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 64,- | € 64,- |
| 1 | Corsair Builder CX600 V2 | € 59,50 | € 59,50 |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 54,90 | € 54,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 719,73 | |