Wachtwoord aanvragen.

Pagina: 1
Acties:

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-02 23:29

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Topicstarter
Iemand van ip: 213.51.214.83 heeft mijn wachtwoord aangevraagt, en aangezien ik hier nie echt blij mee was ook al kan ie r waarschijnlijk nix mee vindt ik dit niet echt prettig.

Kan r meschien niet nog wat meer beveiliging in het wachtwoord systeem ingebouwd worden dat je op een aantal dingen id't zoals naam geb datum etc... ??

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
En als je geen geboorte datum hebt ingevuld? of een niet bestaande zoals ik?

Kan me niet voorstellen dat dit een probleem is... Hij heeft gewoon een verkeerde username ingevuld, misschien een die op de jouwe lijkt?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:38

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ja hij heeft gewoon op een verkeerd knopje gedrukt. En wat kan er nu mis gaan? Iemand op een andere pc vraagt jou wachtwoord aan maar ja, die heeft jou email niet DUS krijgt ie heel dat wachtwoord niet.

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-02 23:29

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Topicstarter
Verkeerde username lijkt me sterk :) ben de enige >:)

Nahja vindt t gewoon nie zo lekker als t gebeurt :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 12 juni 2001 19:50 schreef Hubert het volgende:
Kan r meschien niet nog wat meer beveiliging in het wachtwoord systeem ingebouwd worden dat je op een aantal dingen id't zoals naam geb datum etc... ??
Euhmz, ?
Je nieuwe wachtwoord is toch pas geldig als je die link in je mailtje gevolgd heb?
Dat is nou net de beveiliging...