Windows 8 upgrade offer nieuwe pc

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:43

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Topicstarter
Goedenavond allemaal :w

Mijn laptop heb ik destijds met windows 7 gekocht en heb gebruik gemaakt van de zogenaamde "upgrade offer" waarbij ik voor een bedrag van 15 euro een upgrade key naar windows 8 pro kreeg.
Helaas is mijn laptop een gruwelijke dood gestorven...

Nu wil ik zelf een pc assembleren alleen zou ik het zonde van mijn geld vinden als ik weer een nieuwe windows 8 key moet kopen... voor dat bedrag kan ik bijv. office aanschaffen.

Is er een mogelijkheid om door middel van deze productcode toch weer windows 8(.1) pro op mijn nieuwe systeem te krijgen?

bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zorgen dat je een geldige Windows 7 licentie op die machine hebt en dan de upgrade opnieuw uitvoeren (mits die niet machine-gebonden was) en anders een nieuwe aanschaffen. That's it :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Topicstarter
Hmm maar dan moet ik dus eerst een Windows 7 licentie aanschaffen wat natuurlijk zonde is als ik gelijk mijn legaal aangekochte upgrade uitvoer. Is het een optie een niet zo legale versie van Windows 7 te installeren alleen maar zodat ik dan gelijk mijn volledig legale aangekochte upgrade kan uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dan is die upgrade alsnog gewoon illegaal. Je moet wel een versie hebben waarvanuit je mag upgraden naar Windows 8.

Mijn spoorwegfotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:18

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Tweakriez schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 21:15:
Is er een mogelijkheid om door middel van deze productcode toch weer windows 8(.1) pro op mijn nieuwe systeem te krijgen?
Je originele windows 7 licentie zal ongetwijfeld een OEM versie geweest zijn, en die is verbonden aan de hardware. Het antwoord op deze vraag is dus nee..

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Topicstarter
OK, Bedankt allemaal :)
Jammer maat helaas.
Wellicht dat ik via een studerend neefje ik gebruik kan maken van het studentenvakbond of heeft iemand nog tips over het goedkoper een legale licentie bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Die van je neefje via de studentenclub is dan ook niet legaal. Dat staat dan immers op zijn naam.
Kijk in de pricewatch en ga in zee met de goedkoopste aanbieder aldaar zou ik zeggen :)

Mijn spoorwegfotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Topicstarter
Ik had begrepen dat je als student meerdere licenties iets van 5 per studiejaar mocht nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Jawel, maar doorverkopen/weggeven mag niet ;)

Mijn spoorwegfotografie

Pagina: 1