Gebruik mijn Tibber-link (beide €50 of 6 maanden gratis vaste kosten)
Zorgen dat je een geldige Windows 7 licentie op die machine hebt en dan de upgrade opnieuw uitvoeren (mits die niet machine-gebonden was) en anders een nieuwe aanschaffen. That's it
Hmm maar dan moet ik dus eerst een Windows 7 licentie aanschaffen wat natuurlijk zonde is als ik gelijk mijn legaal aangekochte upgrade uitvoer. Is het een optie een niet zo legale versie van Windows 7 te installeren alleen maar zodat ik dan gelijk mijn volledig legale aangekochte upgrade kan uitvoeren?
Dan is die upgrade alsnog gewoon illegaal. Je moet wel een versie hebben waarvanuit je mag upgraden naar Windows 8.
Je originele windows 7 licentie zal ongetwijfeld een OEM versie geweest zijn, en die is verbonden aan de hardware. Het antwoord op deze vraag is dus nee..Tweakriez schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 21:15:
Is er een mogelijkheid om door middel van deze productcode toch weer windows 8(.1) pro op mijn nieuwe systeem te krijgen?
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
OK, Bedankt allemaal
Jammer maat helaas.
Wellicht dat ik via een studerend neefje ik gebruik kan maken van het studentenvakbond of heeft iemand nog tips over het goedkoper een legale licentie bemachtigen?
Jammer maat helaas.
Wellicht dat ik via een studerend neefje ik gebruik kan maken van het studentenvakbond of heeft iemand nog tips over het goedkoper een legale licentie bemachtigen?
Die van je neefje via de studentenclub is dan ook niet legaal. Dat staat dan immers op zijn naam.
Kijk in de pricewatch en ga in zee met de goedkoopste aanbieder aldaar zou ik zeggen
Kijk in de pricewatch en ga in zee met de goedkoopste aanbieder aldaar zou ik zeggen
Ik had begrepen dat je als student meerdere licenties iets van 5 per studiejaar mocht nemen.
Jawel, maar doorverkopen/weggeven mag niet
Pagina: 1