Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Wienen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-10 12:07
Hallo Hallo,

Ik ben sinds vandaag een trotse bezitter van een Nokia Lumia 930. 8)
Na jarenlang gebruik te hebben gemaakt van iOs heb ik de overstap gemaakt naar Windows Phone. (ik was toe aan iets nieuws)

Onbewust (en soms ook bewust) ga je opzoek naar handige features welke ik vanuit iOs gewent was. Zo ging ik opzoek naar de mogelijkheid om binnen Whatsapp de notificaties van groepsberichten uit te zetten. Nu heb ik de mogelijkheid gevonden om voor chats en groepschats ieder een eigen notificatie tone in te stellen echter staat er bij groepschats geen optie "geen meldingen".

Nu weet ik ook dat je per chatgroep in kunt stellen om meldingen te dempen en hier kun je vervolgens een tijdsduur aan geven. Dit gaat helaas maar tot max 1 week en dient dus bij iedere groepschats apart ingesteld te worden.

Nu is mijn vraag;
Bestaat er de mogelijkheid om notificaties van groepschats in z'n geheel uit te schakelen?

Misschien zie ik iets over het hoofd of misschien kan dit simpelweg niet en hoef ik niet meer verder te zoeken. Google en een search op dit forum leverde me helaas geen duidelijk antwoord.

Alvast mijn dank!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-11 10:52
Max 1 week, binnenkort een update van wa waarmee je per groepsgesprek deze voor een jaar kan muten. Er is wel een workaround voor nu om dit voor een jaar te muten, kijk op youtube.

• Wienen
Thanks badluckboy!!!

Voor de luie mensen onder ons ;)
YouTube: Mute Windows Phone Whatsapp group messages for more than a week

Update:
Iets te vroeg gejuicht...

Blijkbaar mute je hier niet alleen het geluid maar ook de meldingen op de lockscreen in het notification centre en het app icoon. Ofwel je moet WA volledig starten om te kijken of je nu groepsberichten hebt.

Op de iPhone kon je enkel het geluid muten en kreeg je wel nog de notifications. Nu weet ik dat ik niet alles moet gaan vergelijken met iOs, anders had ik niet aan WP moeten beginnen, maar het was een handige feature.

Kan ik ergens terugvinden met welke features WA bezig is om toe te voegen aan komende updates?

[ Voor 60% gewijzigd door Wienen op 16-10-2014 22:01 ]

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-11 10:52
Wienen schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 21:46:
Thanks badluckboy!!!

Voor de luie mensen onder ons ;)
YouTube: Mute Windows Phone Whatsapp group messages for more than a week

Update:
Iets te vroeg gejuicht...

Blijkbaar mute je hier niet alleen het geluid maar ook de meldingen op de lockscreen in het notification centre en het app icoon. Ofwel je moet WA volledig starten om te kijken of je nu groepsberichten hebt.

Op de iPhone kon je enkel het geluid muten en kreeg je wel nog de notifications. Nu weet ik dat ik niet alles moet gaan vergelijken met iOs, anders had ik niet aan WP moeten beginnen, maar het was een handige feature.

Kan ik ergens terugvinden met welke features WA bezig is om toe te voegen aan komende updates?
Asje http://www.wpcentral.com/...sapp-update-windows-phone

• Wienen
Serieus... Ghe :) ik kijk dagelijks op WPcentrale maar denk ik net even over het hoofd gezien :P