Toon posts:

Platte 21 inch zonder........

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb heel veel gelezen op dit forum, maar ik ben er nog niet helemaal uit.
Wat is nou een goeie monitor met platte beeldbuis van 21 inch, zonder die 2 lijntjes.
De LG monitor van 21 inch is die ook plat?
Alvast bedankt.

Verwijderd

Ja, geweldig ding. Mooier, scherper dan IIyama en geen lijntjes!!!!!!!

Verwijderd

Pfff die lijntjes heb je echt geen last van.. Kijk hier tegen een Iiyama 22" VMPRO 510 aan. En lijnstjes... ff zoeken..jah op een wiite achtergrond zijn ze te zien. En die Iiyama vind ik persoonlijk ehct wel beter dan een LG. De kleuren op een LG zijn brak. Iiyama heeft veel natuurlijke kleuren.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Marciepark,weet je toevallig ook wat die LG monitor zo ongeveer kost??

Verwijderd

LG 21" 221U FL 2064,-

Verwijderd

hoezo slechte kleuren op een LG, is toch prima!

zou ook voor de LG gaan, ook als geld geen belang heeft!

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht zelf ook dat LG een goed merk was, het is toch erg persoonlijk denk ik, wat je mooi of niet mooi vindt. Als die 21 lg inderdaad zoals Marciepark zei, een platte beeldbuis heeft, dan denk ik dat ik voor die ga, want die lijntjes gaan me denk ik toch storen.

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik dacht juist dat die LG 21" wel lijntjes heeft. Het is volgens mij gewoon een trinitron/diamondtron. Alleen de 775/778/795/915 waren toch flattrons :?

Ik heb de site van LG nog niet bekeken, zo correct me if i'm wrong

• pinodambini
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-07 19:12

pinodambini

Dr. Z. Vago

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-07 15:44

jjwa

CZ3 tentmuis

Eizo scijnt de beste monitoren te maken...
geen streepjes, het mooiste, langste levensduur enzenz, ze zijn alleen wel aardig duur geloof ik...

Verwijderd

Topicstarter
Nu weet ik het ook niet meer, heb op de site van LG gekeken, maar kon niks vinden.
Heeft die nu lijntjes of geen lijntjes?
En inderdaad die Eizo's zijn goed, maar ontzettend duur.

• BeaM-R
  • Laatst online: 15:56

BeaM-R

Powerrrrr

Nou Eizo zou ik zowiezo al niet nemen. heb 2 Eizo 21" schermen op mijn werk staan, zijn allebei al 3 keer teruggeweest voor reparatie. Knipperend scherm, uitvallend beeld etc.
Zou voor de LG gaan als ik jou was

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Verwijderd

Volgens mij heeft de 21" van LG wel lijntjes en alleen de 19" niet :?

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
EIZO RULEZZZZZZZZ......... gewoon 2ehands sites afstruinen en je vind er vanzelf wel 1 voor rond de 800 piek :9~

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
Op dinsdag 12 juni 2001 23:02 schreef BeaM-R het volgende:
Nou Eizo zou ik zowiezo al niet nemen. heb 2 Eizo 21" schermen op mijn werk staan, zijn allebei al 3 keer teruggeweest voor reparatie. Knipperend scherm, uitvallend beeld etc.
Zou voor de LG gaan als ik jou was
En toeval hou je altijd een kennis van me had 2 brilliance monitoren 21inch ook niet de slechtse en die zijn ook al tig x voor reparatie teruggeweest

• Cap
  • Niet online

Cap

Op dinsdag 12 juni 2001 22:55 schreef joep1 het volgende:
Nu weet ik het ook niet meer, heb op de site van LG gekeken, maar kon niks vinden.
Heeft die nu lijntjes of geen lijntjes?
En inderdaad die Eizo's zijn goed, maar ontzettend duur.
Voor al uw LG Flatron vragen:

www.flatron.com

Hier staat van alles over de gebruikte technologie, dus nee, geen lijntjes en geen Trinitron beeldbuis.

En ook geen brakke kleuren btw.

Verwijderd

Sorry ik kom met niet fijn nieuws :'(
Lg flattron monitoren hebben geen lijntjes enzo, maar Lg heeft maar flatron monitoren tot en met 19 inch :(
Het type 221U wat eerder is beschreven is wel 21 inch maar geen flattron...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie antwoorden, jammer van die 21inch van LG die lijntjes, maarja dan gaan we verder zoeken, nog iemand suggesties?

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 17:12 schreef joep1 het volgende:
Bedankt voor jullie antwoorden, jammer van die 21inch van LG die lijntjes, maarja dan gaan we verder zoeken, nog iemand suggesties?
Ik mag nix zeggen, anders wordt Cap boos :P

(maar ik vind de Sony gdm f520 wel mooi :) )

• pinodambini
  • Laatst online: 18-07 19:12

pinodambini

Dr. Z. Vago

Joep1, een suggestie jah, kijk naar die link die ik hier in deze draad heb gedaan. Viewsonic is echt een topmerk! Jammer dat hij in dit soort topics vaak wordt vergeten.

• Xtuv
  • Laatst online: 15:04
Ik wil niet zeuren ofzo, maar van die lijntjes heb je dus echt geen last.
Als je ze wilt zien zul je er zeer hard naar moeten zoeken! op een 100% witte pagina zou je ze dan wel kunnen zien, maar als je gewoon aan het computeren bent zie je ze echt nooit.

• Cap
  • Niet online

Cap

Op woensdag 13 juni 2001 18:15 schreef AirHead het volgende:

[..]

Ik mag nix zeggen, anders wordt Cap boos :P

(maar ik vind de Sony gdm f520 wel mooi :) )
Lijkt me een prima suggestie als je genoeg centjes hebt :)

Verwijderd

. la ma, niemand die t boeiend vind :P

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Kleurhelderheid en contrast van Flattron is minder goed dan die van Diamondtron. Dat is trouwens niet subjectief. Dat is een FEIT.

Vandaar dat Iiyama het houdt bij 'de lijntjes' en niet iets anders maakt. Ik heb de keuze ook gehad en het verschil was goed te merken.

Geen reacties svp als je beide monitoren niet naast elkaar hebt gehad want dan zie je het gewoon niet goed genoeg.

* Toink wil trouwens helemaal niet beweren dat er met het Flattron-principe iets mis is want het is een fantastische vinding.

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 23:14 schreef Toink het volgende:
Kleurhelderheid en contrast van Flattron is minder goed dan die van Diamondtron. Dat is trouwens niet subjectief. Dat is een FEIT.

Vandaar dat Iiyama het houdt bij 'de lijntjes' en niet iets anders maakt. Ik heb de keuze ook gehad en het verschil was goed te merken.

Geen reacties svp als je beide monitoren niet naast elkaar hebt gehad want dan zie je het gewoon niet goed genoeg.

* Toink wil trouwens helemaal niet beweren dat er met het Flattron-principe iets mis is want het is een fantastische vinding.
Psies.. ik zou gewoon voor die Iiyama gaan die ik ook heb 22" VisionMaster Pro510. En ik zeg het nog maar een keer. Die lijntjes zijn echt NIET erg. Ik heb hm nou bijna twee jaar en alles is nog perfect. En ik zuit er behoorlijk lang achter. Geen last van die lijnen enzo. Hoogstens in WindowsExplorer of de witten achtergrong van GoT maar anders.

Verwijderd

Op dinsdag 12 juni 2001 20:06 schreef Mannekino het volgende:
Pfff die lijntjes heb je echt geen last van.. Kijk hier tegen een Iiyama 22" VMPRO 510 aan. En lijnstjes... ff zoeken..jah op een wiite achtergrond zijn ze te zien. En die Iiyama vind ik persoonlijk ehct wel beter dan een LG. De kleuren op een LG zijn brak. Iiyama heeft veel natuurlijke kleuren.
Ik kijk hier ook tegen zo'n zelfde Piyama aan. Die lijntjes zijn wel zichtbaar. Als je in een Explorer zit kun je ze duidelijk zien, maar in 2 dagen ben je daar aan gewent en stoor je je er niet meer aan.

En wat de kleuren betreft, daar ben ik het met Mannekino over eens. Die van Iiyama ruled gewoon en valt ook mee in prijs.

Verwijderd

Mijn NEC FP1370 heeft ook 2 lijntjes, maar die zijn zo dun dat je ze niet opmerkt. Een veel groter naddel is dat een 21" zo groot is dat als je hoest je het beeldscherm niet kunt missen (kon ik bij mijn oude 15" wel) en dus heb ik veel meer last van de spetters op mijn beeldscherm!! >:) >:) :7

Als je QIII ofzo speelt dan kan even omdraaien om te hoesten je dood betekenen............... *D

Verwijderd

Topicstarter
Die ViewSonic p220f lijkt me inderdaad interessant, weet iemand waar ze die monitor verkopen, kan ik eens gaan kijken, in de buurt van Maastricht

Verwijderd

Op donderdag 14 juni 2001 12:27 schreef MadMax-007 het volgende:
Mijn NEC FP1370 heeft ook 2 lijntjes, maar die zijn zo dun dat je ze niet opmerkt. Een veel groter naddel is dat een 21" zo groot is dat als je hoest je het beeldscherm niet kunt missen (kon ik bij mijn oude 15" wel) en dus heb ik veel meer last van de spetters op mijn beeldscherm!! >:) >:) :7

Als je QIII ofzo speelt dan kan even omdraaien om te hoesten je dood betekenen............... *D
FP?? 21"?? doe maar duur!!!
heb zelf FE950.. ben van plan om er een goedkoop IBM 21" scherm bij te kopen (1500,-)

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-08 11:12
Hoe is dit????
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rvdz/0001.jpg
Alsie niet werkt:

Mijn Scherm

Een HP A4033A 21" scherm met trinitron beeldbuis, rgbvh ingang

Verwijderd

Op donderdag 14 juni 2001 22:17 schreef LiquidSmoke het volgende:
Hoe is dit????
[afbeelding]
Alsie niet werkt:

Mijn Scherm

Een HP A4033A 21" scherm met trinitron beeldbuis, rgbvh ingang
hey stoer! ik zie mijn logo op je scherm :P

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-08 11:12
Je had mzzl, want ik knipte een pic toen ik dit topic aan het lezen was ;)

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Wat is dat nou allemaal voor onzin over die 'lijntjes' ?
Dat hoort nu eenmaal bij een Trinitron beeld en dat accepteer je gewoon als je nu eenmaal enkel en allen het beste wilt. :P

Ennuh, LG is leuk maar IIyama/Philips/Sony/Eizo zijn nu eenmaal kwalitatief gezien van een hoger niveau.

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Als we dan toch aan t vergelijken zijn:

Eizo F931 versus Hitachi CM813ET???

(info via http://www.eizo.com en http://www.pollux.nl )

En zijn de duurdere modellen Eizo F980 of Hitachi CM823FET (of CM815ET+) hun meerprijs waard? Ben eigenlijk voornamelijk geintresseerd in een goed contrastrijk (en stabiel) beeld.

En in vergelijking met de diverse Sony 21" modellen (waarom heeft Sony in hemelsnaam zoveel verschillende typen 21" (CPD-E500E, GDM-F500R, GDM-F520, CPD-G500, CPD-G520)?

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Pagina: 1