Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepsonn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-05 09:20
Hi all,

Enige tijd geleden gooide ik, heel onhandig een kop koffie over mijn laptop.
Heb de laptop gelijk uitgezet, en hij doet het nu nog steeds.

Echter heb ik, omdat ik de laptop snel droog wilde krijgen de föhn erop gehouden, hierdoor zijn er een aantal knoppen gesmolten :X , zie afbeelding:
Afbeeldingslocatie: http://sheepson.nl/msi.jpg

Nu wil ik graag deze toetsen (laten) vervangen, na wat googelen en contact met de fabrikant (MSI). Heb ik besloten hem naar replacedirect te sturen, deze boden immers op hun website aan het toetsenbord te kunnen repareren.
Ik kreeg mijn laptop netjes een dag later terug met de mededeling dat ze het toch niet konden doen.
Via MSI kost het €170,- en ben ik hem 2-3 weken kwijt, dat wil ik dus alleen doen als het echt nergens anders kan.

Ik vroeg me af of iemand hier misschien een ander adresje weet waar ik mijn toetsenbord kan laten vervangen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speakerfreak95
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-06 01:08
Om even lullig te zijn, wat een ontzettend sukkelige actie :p

Maar je kan kijken of je misschien via Amazon of eBay wat kan vinden, Marktplaats wil soms ook nog wel eens helpen maar er is een kleine kans.

Je kan natuurlijk ook gewoon met het probleem leven, als de toetsen het verder gewoon doen is er toch niks aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepsonn
I know!

Heb best veel gezocht maar kan tot op heden niets vinden.

Zojuist heb ik steelseries maar een mail gestuurd, zij zijn de maker van dit toetsenbord in samenwerking met MSI.

Helaas werken de 1 2 3 4 5 en Q W E niet tot nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speakerfreak95
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-06 01:08
Tja, ik denk eerlijk gezegd niet dat Steelseries ook die toetsenborden maakt, dat zal wel ALPS zijn, Flextronics, of Chickony.

Maar buiten dat hoop ik voor je dat ze en toetsenbord kunnen leveren, maar ik denk wel dat de kosten gelijk zijn aan die van MSI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepsonn
Toevallig(!) krijg ik vandaag weer een reactie van MSI benelux dat ze een duits toetsenbord hebben liggen als spare, ik krijg nu een aantal toetsen opgestuurd! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:54
Dat is wel een super nette service :), ik had al even zitten speuren op ebay maar er worden daar geen spares aangeboden (en er zijn ook nog geen clonen van te vinden van een gs70 toetsenbord).

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Pagina: 1