Hoi Tweakers.
Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe kast (voor betere cablemanagement), moederbord (om beter te overklokken), ram (want ja.. 1 van mijn 2 ram stickjes is stuk, en het is niet rood), en een nieuwe voeding (omdat mijn moederbord iets meer energie slurpt).
Wat is je budget?
Rond de 300 is wel redelijk.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Eigenlijk wel, kast moet rood zijn en moederbord ook (vanwege mijn rood/zwarte videokaart, en ik heb al rode led), ram hetliefst ook rood.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik het systeem om mee te gamen, verder heb ik voor micro ATX gekozen omdat het dan makkelijker mee te nemen is.
En verder had ik al dit in gedachten:
Edit: Mijn koeler is een Gelid Tranquillo Rev.2 koeler en mijn videokaart is een MSI GTX 760 en mijn processor is een AMD A10 5800K
Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe kast (voor betere cablemanagement), moederbord (om beter te overklokken), ram (want ja.. 1 van mijn 2 ram stickjes is stuk, en het is niet rood), en een nieuwe voeding (omdat mijn moederbord iets meer energie slurpt).
Wat is je budget?
Rond de 300 is wel redelijk.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Eigenlijk wel, kast moet rood zijn en moederbord ook (vanwege mijn rood/zwarte videokaart, en ik heb al rode led), ram hetliefst ook rood.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik het systeem om mee te gamen, verder heb ik voor micro ATX gekozen omdat het dan makkelijker mee te nemen is.
En verder had ik al dit in gedachten:
| Aantal | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Aerocool Dead Silence Cube Red Window | € 68,50 | € 68,50 |
| 1 | Antec HCG-620 High Current Gamer 620W | € 67,50 | € 67,50 |
| 1 | G.Skill RipjawsX Red 8GB DDR3-1600 CL9 kit | € 71,50 | € 71,50 |
| 1 | MSI A88XM Gaming | € 85,95 | € 85,95 |
| 4 producten | Importeren als eigen wensenlijst | Totaal | € 293,45 |
Edit: Mijn koeler is een Gelid Tranquillo Rev.2 koeler en mijn videokaart is een MSI GTX 760 en mijn processor is een AMD A10 5800K
[ Voor 3% gewijzigd door Daantje19 op 16-10-2014 20:18 ]
Where is my Oscar for acting like my life isn't falling apart?