HELP kan geen enkele cryengine 3 game spelen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brandmannetje
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 12:56
Hallo medetweakers,

Ik heb al een aantal maanden last van spellen die op cryengine 3 draaien, Het zijn voornamelijk de 2 spellen Crysis 3 en Star Citizen (arena commander module)

Wat gebeurd er namelijk gaat als volgt: Ik zit 5-10 minuten in de game van crysis 3 dan gaat in 1 keer het muziek van het spel in een loop draaien. De actie knop kan ik niet gebruiken en de AI freezen. Enige wat ik dan kan doen is rondlopen TOT het spel vastloopt. De spel loopt dan voor 5 volle minuten ongeveer vast en dan kan ik weer paar minuutjes spelen totdat het probleem zich herhaalt.
Met het spel star citizen krijg ik dit probleem gelijk al zodra die opgestart is en geladen.

Aan de HDD`s/SSD`s ligt het niet aan. En ook niet aan de videokaart. Dus mijn vermoede zit het probleem of in de software/OS of mijn CPU/moederboord.
Ik heb de cryengine 3 games zowel op D als op C schijf geinstalleerd en steeds zelfde probleem.

Mijn specs zijn als volgt:
AMD Phenom II X6 1100T black edition 3,3Ghz
AMD Radeon HD 7850 2Gb GDDR5 van Sapphire.
8GB DDR3 RAM
PSU: 555W cooler master
2Tb HDD
60Gb OCZ SSD

PS: ik weet niet hoe ik een bestand zoals mijn DXDIAG file moet uploaden naar dit forum topic 8)7 Dit is mijn aller eerste forum post die ik ooit geplaatst hebt hehe :>