Toon posts:

Mail via netwerk en ADSL

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Oke,

Ik heb XS4ALL Fast Adsl, dat ik via een Win2k server en Wingate doorsluis naar 6 pc's. Op mijn eigen pc kan ik wel mail verzenden en ophalen, op een aantal anderen niet.... Op alle pc's is de client geinstalleerd. Het vreemde is dat voor het registreren van WinGate het wel werkte allemaal, nadat ik dat gedaan had niet meer. Er is dus volgens mij een instelling verandert, maar welke, WinGate heeft er wel 1001...
En nog iets, bij het internetten moet ik soms enige malen op F5(refresh dauwen) voordat ie het doet, ook komen pagina's vaak met fouten door. Wat is hier het probleem???

Verwijderd

Topicstarter
Echt niemand, ik word er een beetje ziek van nu :r :'(

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:20

GaMeOvEr

Is een hork.

Is het probleem consistent, als in, op alle PC's (niet de server) kun je geen mail checken, of op sommige wel, en andere niet ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Het eerste probleem is net zo snel verdwenen als dat het tevoorschijn kwam, maar probleem 2 (het refresh gebeuren) blijft zich voordoen, en is mogelijk nog irritanter als het reeds opgeloste probleem 1. Wie kan me helpen???

rAvers

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:20

GaMeOvEr

Is een hork.

Wat zijn de foutmeldingen die je browser geeft ?

Aannames zijn fataal.

• batavier
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 12:11

batavier

Grazen, kreng!!!

Voor wat betreft het op F5 drukken.

En hoe zit het met je MaxMTU instellingen, daar was ook iets mee. Maar ik ben geen expert, dus misschien heeft dat er niks mee te maken...
Kijk anders eens op dit forum:
http://www.xs4all.nl/~grifal/

}:O

Den Coeien smickellen ende Graesen heerlyck!!

Pagina: 1