Ik zoek een?
Moederbord. Gebruik: Gaming + het moet ondersteund worden door de andere onderdelen die ik al bezit (Zie laatste vraag).
Wat is je budget?
Geen idee, afhankelijk van kwaliteit moederbord en jullie advies. Niet overdreven met functionaliteiten die ik niet ga gebruiken maar het mag wel high-end zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst Future-proof. Ik zou een recente moederbord willen hebben. Want in de toekomst kan het zijn dat ik mijn gpu en cpu ook verander.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Moederbord. Gebruik: Gaming + het moet ondersteund worden door de andere onderdelen die ik al bezit (Zie laatste vraag).
Wat is je budget?
Geen idee, afhankelijk van kwaliteit moederbord en jullie advies. Niet overdreven met functionaliteiten die ik niet ga gebruiken maar het mag wel high-end zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst Future-proof. Ik zou een recente moederbord willen hebben. Want in de toekomst kan het zijn dat ik mijn gpu en cpu ook verander.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
| Voeding | Seasonic S12 Energy+ 550 - Voeding ( intern ) - ATX12V 2.2 - 230 Volt wisselstroom V - 550 Watt |
| Ram | Corsair Value Select - Geheugen - 4 GB - DIMM 240-pins - DDR3 - 1333 MHz / PC3-10666 - CL9 - niet-gebufferd - niet-ECC |
| CPU | Intel Core i5 2500K / 3.3 GHz - LGA1155 Socket - L3 6 MB |
| GPU | Sapphire RADEON HD 6950 - Grafische adapter - Radeon HD 6950 - PCI Express 2.0 x16 - 2 GB GDDR5 - DVI, HDMI |
| Huidige moederbord die niet meer goed werkt | ASRock P67 Pro3 - Moederbord - ATX - LGA1155 Socket - iP67 - USB 3.0 - Gigabit Ethernet - HD Audio (8-kanaals) |
[ Voor 27% gewijzigd door ozkaaan op 16-10-2014 15:59 ]