[Pricewatch feature] bookmark voor producten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:24
Hoi allen,

Momenteel kan je bij een product in de pricewatch aangeven of je het artikel wilt, hebt of dat je een alert wilt ontvangen bij een bepaalde prijs.

Ik mis echter een bookmark functie. Puur zodat je een artikel even op kan slaan om later te bekijken.

Dit kan natuurlijk ook in de bookmarks van je browser, maar ik synchroniseer bijvoorbeeld mijn bookmarks niet tussen alle apparaten waar ik Tweakers op bezoek. Dus moet ik elke keer weer opnieuw op zoek naar het product.

Dit bookmark vinkje zou denk ik prima naast de willen/hebben keuzes passen.

Mochten jullie nog vragen en/of opmerkingen hebben, hoor ik het uiteraard graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Laatst online: 13:25

rob_erwt

What does this button do?

Wat je kan doen, is daarvoor gewoon het 'ik wil het' vinkje gebruiken en hem dan plaatsen in een aparte lijst (die je dan van mijn part 'Bookmarks' kan noemen ;) ). Deze lijst kan je desnoods dan ook nog als 'Privé' markeren zodat niemand anders dan jij hem kan zien.

Gezien deze 'workaround' lijkt het mij wat overbodig om daar helemaal extra aparte functionaliteit voor in te bouwen.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Is wel een soort van workaround inderdaad, want dat ik een product bookmark wil nog niet zeggen dat ik het product echt wil hebben.

Nu weet ik niet of jullie dat 'ik wil het' vinkje voor bepaalde statistieken gebruiken? Kan ik me best voorstellen namelijk. Die zou je met deze workaround vervuilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Laatst online: 13:25

rob_erwt

What does this button do?

Op dit moment gebruiken we dat alleen voor de teller bovenin ('x mensen willen dit'), maar daar worden voor zover ik weet privé lijstjes niet in meegenomen. Dus zelfs in dat tellertje treed geen vervuiling op. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
moet je iets mee doen joh ;)

als je ziet dat 50 man een bepaald product wilt, de fabrikant mailen. Goh, ik heb hier een hoop potentiële klanten. Advertentie ruimte kopen?
Ik zie nog wat extra inkomsten voor Tweakers ;)

Maar anyhow....tot die tijd zal de workaround inderdaad prima werken dan. Maken we gewoon een privé lijstje aan als 'bookmarks' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

PdeBie schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:34:
Is wel een soort van workaround inderdaad, want dat ik een product bookmark wil nog niet zeggen dat ik het product echt wil hebben.
Er zullen zat mensen zijn die iets in hun wenslijst stoppen en het uiteindelijk niet kopen. Of ze stoppen diverse verschillende mogelijke modellen erin en kopen er uiteindelijk een van.
Nu weet ik niet of jullie dat 'ik wil het' vinkje voor bepaalde statistieken gebruiken? Kan ik me best voorstellen namelijk. Die zou je met deze workaround vervuilen.
Hier zou ik me dus niet druk om maken. Dat is toch geen perfect zuiver cijfer, als jij een semi-latente interesse in een product hebt, zet het er gerust is.
Daar is het tenslotte voor bedoeld, om jou een handig lijstje te geven van producten die je misschien wilt gaan wilt kopen en/of waarvan je later nog eens wil kijken of het echt wat voor je is :)
rob_erwt schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:59:
Op dit moment gebruiken we dat alleen voor de teller bovenin ('x mensen willen dit'), maar daar worden voor zover ik weet privé lijstjes niet in meegenomen.
Die tellen gewoon mee hoor. Maar zoals gezegd, dat maakt niet zoveel uit. Tenzij hij er dingen in gaat zetten die ie echt helemaal niet wil maak ik me er iig niet druk over...
Pagina: 1