Wijziging User Review - [Jeroentjeeuh] [femmer]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• femmer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:18
Een tijdje terug een processor geruild met Jeroentjeeuh. Afgesproken dat ik eerst mijn processor op zou sturen en hij na ontvangst direct zijn proc. zou opsturen. Na een paar dagen niets gehoord te hebben heb ik via mail geinformeerd of alles in orde was. Hij vertelde dat hij de processor nog even wilde testen en dan later zijn proc. zou opsturen.
Omdat we vooraf afgesproken hadden dat ook hij direct de proc. zou opsturen maar hij dus blijkbaar eerst een duurtest wilde doen vond ik dat 'ie dat wel had mogen communiceren en omdat 'ie dat niet gedaan had heb 'm een "slecht" gegeven bij mijn beoordeling over zijn communicatie.
Nadat ik een beoordeling had geplaatst zie ik vrij snel een beoordeling van Jeroentjeeuh en ook een PM.
Ik kan niet anders concluderen dan dat het hier een wraak-feedback is van Jeroentjeeuh (blijkt ook uit de PM's) en die feedback mag dus opgeruimd worden.

Advertentie:
V&A aangeboden: mijn 3770 non k tegen joun i7 2600k

Beoordeling die weg kan:
http://tweakers.net/aanbod/rating/169289/

Mijn beoordeling over de transactie:
http://tweakers.net/aanbod/rating/169161/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjeeuh
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-10 00:46
Femmer:
Heb een processor geruild met deze tweaker. Probleem is dat hij toezeggingen deed per mail die niet waar werden gemaakt. Uiteindelijk is het goed gekomen maar het ging niet vanzelf.

vind je het gek ! als ik een cpu op gestuurd krijgt met een brande chip lucht... ik heb de cpu van u maar aangenomen omdat ik zelf geen zin heb in gedoe en zelf tijd te kort kom.. dus laat de beoordeling maar lekker staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• femmer
Jeroentjeeuh schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:59:
Femmer:
Heb een processor geruild met deze tweaker. Probleem is dat hij toezeggingen deed per mail die niet waar werden gemaakt. Uiteindelijk is het goed gekomen maar het ging niet vanzelf.

vind je het gek ! als ik een cpu op gestuurd krijgt met een brande chip lucht... ik heb de cpu van u maar aangenomen omdat ik zelf geen zin heb in gedoe en zelf tijd te kort kom.. dus laat de beoordeling maar lekker staan...
We hadden afgesproken een processor te ruilen met bijbetaling van mijn kant. Ik stuur als 1e de processor op en maak het geld over.
Op dat moment heb jij een prima werkende 3770 in je computer zitten, een computer die je zegt continu nodig te hebben daarom moest ik eerst mijn processor opsturen. Je ontvangt per post een 2600k die volgens jouw beoordeling al stinkt als je het pakje nog niet hebt opengemaakt. Je hebt het druk en je hebt weinig tijd dus i.p.v. b.v. mij even te bellen of te mailen of die waardeloze stinkprocessor meteen terug te sturen besluit je jou prima 3770 te vervangen door die waardeloze stink 2600. Dan laat je die 2600 en paar uur priemgetallen berekenen.
Ondertussen ontvang je een mail van mij met de vraag of je de 2600 goed hebt ontvangen en zo ja, wanneer ik de 3770 tegemoet kan zien. Hierop antwoord je dat die 2600 goed is aangekomen en dat je 'm 24 uur wil testen, een melding over een eventuele stank o.i.d. krijg ik niet.
Na een dag of 2 besluit je dat je de door mij verzonden 2600k liever in je computer hebt zitten dan die 3770 en dus stuur je die 3770 uiteindelijk naar mij.
Op een dag ontvang ik die 3770 en stop die in mijn computer. Na 1 of 2 dagen nog geen bluescreen gezien te hebben concludeer ik dat die 3770 niet naar rozen ruikt maar wel z'n werk doet. Omdat jou communicatie tot dan toe te wensen over liet heb ik v&a feedback geplaatst over onze transactie.
Binnen een dag na plaatsing van die feedback krijg ik PM via tweakers van je met als onderwerp "raar". Je schrijft (o.a.) "hmm raar je geeft me een slechte beoordeling terwijl ik een stinkende processor van je krijg"
Iets later schrijf je ook "proc draait goed niks mee aan de hand".
Wel maak je snel nadat ik feedback had geplaatst (en jij al meer dan een week die 2600k in huis had) ook een feedback aan over onze transactie, een feedback die praktisch niet slechter kan.
Ik heb nog gevraagd waarom je dat niet eerder hebt gemeld of waarom je de 2600 dan niet teruggestuurd hebt waarop je antwoordt "geen tijd".

Jouw beoordeling
-heeft het tijdstip van een wraakbeoordeling
-heeft de sterren van een wraakbeoordeling
-heeft de inhoud van een wraakbeoordeling

In de eerste PM geef je al aan niet blij te zijn met mijn beoordeling (die overigens helemaal niet zo slecht is) "raar je geeft me een slechte beoordeling ..." en je hebt daar een oplossing voor bedacht: je plaatst een superslechte beoordeling en dan lees ik verderop in een PM: "als we allebei de beoordeling weer veranderen naar een goede dan hebben we der niet meer over".

Mijn conclusie is dat je misbruik maakt van het v&a feedback systeem en dus verzoek ik tweakers de beoordeling van Jeroentjeeuh over femmer te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjeeuh
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-10 00:46
Ondertussen ontvang je een mail van mij met de vraag of je de 2600 goed hebt ontvangen en zo ja, wanneer ik de 3770 tegemoet kan zien. Hierop antwoord je dat die 2600 goed is aangekomen en dat je 'm 24 uur wil testen, een melding over een eventuele stank o.i.d. krijg ik niet.
Na een dag of 2 besluit je dat je de door mij verzonden 2600k liever in je computer hebt zitten dan die 3770 en dus stuur je die 3770 uiteindelijk naar mij.

dat zegt toch al genoeg.... als ik hem 24 uur wil testen... ik zelf heb te weinig tijd dus ook vandaar de snelle mailtje na jou... en ja ik wou de cpu gewoon houden omdat ik dan voordeliger uit was / dat niemand hem wou ruilen alleen u (maar in de korte tijd heb ik hem ook gelijk goed verkocht want ik vertrouwde het niet helemaal...)

enigste die uit is op een wraakactie dat bent u wel... de deal is al een flinke tijd overheen gegaan en dan kom je hier nog op terug ? :S waarom heb je dit niet eerder geregeld via het form :S ??... echt heel vreemd...

de cpu stonk.. PUNT... deal with it...

laat maar lekker staan de beoordeling....

conclussie:
je gaat gewoon weg niet zuinig om met je hardware ! en je wilt der onderuit komen. want je maakt het nu wel heel bont ! hierbij kap ik ook met dit onzin topic van u.... TERRECHTE beoordeling... cpu stonk.. PUNT! en Doei !

[ Voor 42% gewijzigd door Jeroentjeeuh op 19-10-2014 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• femmer
Is er een moderator/admin die meeleest?
Ik weet dat topics zonder akkoord van beide partijen niet in behandeling worden genomen maar hoe zit dat met "wraakreviews"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Voor mij is het duidelijk. De afspraak was duidelijk dat femmer de CPU naar jeroentjeeuh zou opsturen en dat hij dan direct (!) zijn cpu naar femmer zou sturen. Jeroentjeeuh houdt zich niet aan de afspraak en besluit de cpu eerst 24 uur te testen. En dan gaat Jeroentjeeuh een review schrijven op basis dat de cpu stonk? (wat hij bovendie pas later meldt). Uiteindelijk stuurt hij zijn cpu pas na een dag of 2 naar femmer. Ook niet volgens afspraak.

Afspraak is afspraak en daar heeft Jeroentjeeuh zich duidelijk niet aan gehouden. Zijn review is wat mij betreft duidelijk een wraak review die bovendien weinig van doen heeft met de transactie zelf. Communicatie en levering krijgen 1 ster. Waarom? Femmer heeft keurig gecommunciceerd en de cpu was ook keurig geleverd. De gegeven waarderingen raken kant nog wal. Deze review kan dus de prullenbak in.

En als site note zou ik Jeroentjeeuh willen adviseren zijn teksten wat beter op te stellen. Hele lappen tekst zonder hoofdletters of interpunctie en met diverse spelfouten leest nogal beroerd.

[ Voor 37% gewijzigd door Microkid op 26-10-2014 00:57 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• femmer
Dank u Microkid.
Pagina: 1

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.