Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

email over Samsung Galaxy Note 4, ontbrekende info

Pagina: 1
Acties:

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-11 21:18

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Aannemende dat dit via de redactie kwam.
Beste Eagle Creek *,

Jij hebt je stem uitgebracht in de aanmeldpoll voor het Samsung Galaxy Note 4 testpanel op Tweakers. Helaas was jij niet een van de gelukkige testers. Samsung en Tweakers willen je bij deze wel heel erg hartelijk bedanken voor je deelname!

Ook willen we je graag als eerste op de hoogte brengen van het feit dat de vijf reviews van de Samsung Galaxy Note 4 online staan. Wil jij weten wat de plus- en minpunten van de Galaxy Note 4 zijn? Lees dan de uitgebreide reviews van , , , en .
Wie?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Beste Misha *,

Jij hebt je stem uitgebracht in de aanmeldpoll voor het Samsung Galaxy Note 4 testpanel op Tweakers. Helaas was jij niet een van de gelukkige testers. Samsung en Tweakers willen je bij deze wel heel erg hartelijk bedanken voor je deelname!
Ook willen we je graag als eerste op de hoogte brengen van het feit dat de vijf reviews van de Samsung Galaxy Note 4 online staan. Wil jij weten wat de plus- en minpunten van de Galaxy Note 4 zijn? Lees dan de uitgebreide reviews van Marcello_87, JBee, lrcghost, securitymayo en ikvanwinsum.

Bevestigen deze reviews je keuze voor de Samsung Galaxy Note 4? Bekijk dan snel de exclusieve aanbieding voor aankomende zaterdag 18 oktober.

Hartelijke groet, ook namens Samsung,

Tweakers
Ik heb wel gewoon de namen er in staan

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hier nog een zonder namen: Mail Tweakers & Samsung (LA)

[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 16-10-2014 11:45 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05:14

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik heb net een email gekregen van "Tweakers & Samsung" met daarin iets over bedankt voor deelname en dat ik niet gewonnen had.

maar ik denk dat er iets fout is gegaan bij de parsen oid.
in deze zin lijken namen te ontbreken:
Ook willen we je graag als eerste op de hoogte brengen van het feit dat de vijf reviews van de Samsung Galaxy Note 4 online staan. Wil jij weten wat de plus- en minpunten van de Galaxy Note 4 zijn? Lees dan de uitgebreide reviews van , , , en .

ora et labora

• vharten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-11 09:44
Ik zie ook de mail zonder namen (in Gmail)..
Vreemde is dat als ik de bron bekijk, dat ik zowel in de plain text versie als html versie wel de namen zie staan...

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Hier ook. Op de telefoon (Nexus 5) zie ik de links wel, op Outlook.com zie ik inderdaad geen links en dus ook geen namen.

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:42

Rannasha

Does not compute.

Hier zag de mail er prima uit, Android 4.4 met K9 Mail.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Verwijderd

In Gmail zijn de namen inderdaad niet te zien, in Thunderbird weer wel.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Vreemd. Dank voor de feedback. We kijken er even naar om dit in de toekomst te voorkomen.

Overigens is het gekke dat diezelfde mail wel gewoon correct werkt als je 'm doorstuurt naar een niet gmail-adres of mobiel bekijkt.

[ Voor 43% gewijzigd door Wilbert de Vries op 16-10-2014 14:42 ]

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-11 08:17
In gmail hier ook:

wat de plus- en minpunten van de Galaxy Note 4 zijn? Lees dan de uitgebreide reviews van , , , en .

Bevestigen deze reviews je keuze voor de Samsung Galaxy Note 4? Bekijk dan snel de voor aankomende zaterdag 18 oktober.

Die laatste zin mist ook iets ? ;-)

Verwijderd

Ik heb zo maar het idee dat de preprocessor van Gmail de boel sloopt, en <style> daar doet Gmail niet aan.

Zie https://litmus.com/blog/w...itmusblog&utm_medium=blog

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Mag ik vragen waarom zo'n mailtje als mosterd na de maaltijd komt. Dat ik niet had gewonnen was mij al duidelijk maar om dat met een mailtje extra te verduidelijken is ook niet erg vriendelijk..

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Ook ik vind dat dat mailtje vrij vreemd opgebouwd is. Ik heb gekozen voor "ik kan niet meedoen" en vervolgens krijg ik in de mail "Helaas was je niet een van de gelukkige testers (...)". Niks helaas, ik kon/wilde niet :P.
Ook de zin "Bevestigen deze reviews je keuze voor de Samsung Galaxy Note 4?" komt vreemd op me over. Alsof iedereen die de Note 4 wil testen er ook gelijk eentje aan zou schaffen... ;)
[/2 cents]

[ Voor 3% gewijzigd door Migrator op 16-10-2014 20:23 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Ik las de mail in Squirrelmail, niet in Gmail.
Dit ter info.

Verwijderd

Ook webbased dus.

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Yes sir :).
In Outlook wel te zien, zo zag ik achteraf en met linkjes.

[ Voor 73% gewijzigd door Eagle Creek op 19-10-2014 16:54 ]

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
mrjraider schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 20:05:
Mag ik vragen waarom zo'n mailtje als mosterd na de maaltijd komt. Dat ik niet had gewonnen was mij al duidelijk maar om dat met een mailtje extra te verduidelijken is ook niet erg vriendelijk..
Dat dit mailtje zou worden verzonden was vooraf al bekend en stond in de spelregels benoemd:
Alle deelnemers ontvangen een eenmalig bericht via een door Tweakers uitgevoerde mailing

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Dat ik hem ontvang prima maar niet lang nadat de wedstrijd over was. Beetje jammer namelijk dat er dan extra in word vermeld dat je Niet gewonnen had :+

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Als ik eerlijk ben vond ik het ook beetje een overbodige mail. Maar goed, daar krijg ik er meer van ;).

Maar dat was niet de reden van het openen van het topic :).

Pagina: 1