Draadloos toetsenbord en muis met goede rangegezocht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 21:15
Ik zoek een?
Wireless toetsenbord en muis

Wat is je budget?
Max 150 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Belangrijk om te weten is dat ik zo'n 3 a 4 meter van de PC af zal zitten, en niet in een rechte lijn. De PC staat in mijn TV meubel aangesloten op de TV zelf, maar heeft ook een displayportkabel lopen naar een monitor op mijn tafel. Om het zo clean mogelijk te houden wil ik alleen de monitor en een wireless toetsenbord / muis op mijn tafel hebben. Maar de range dient dus goed genoeg te zijn om zonder problemen te kunnen surfen/gamen. Ik ben geen twitch gamer (voornamelijk RPG/TBS/MMO) dus extreme responsiveness boeit me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigm4tic
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 02-07 19:21

Sigm4tic

High Five!

Ik weet niet of je een mechanisch toetsenbord wil of niet, maar ikzelf heb de K270 en M705 van Logitech en deze bevallen mij prima.

Ze werken via een Unifying ontvanger die je in je USB poort stopt. Dit toetsenbord heeft mediatoetsen wat wel handig is tijdens gamen voor geluidsregeling. Het os wel een membraan toetsenbord.

De muis heeft bij de duim 3 instelbare 'knoppen'. De software hiervoor is gemakkelijk te gebruiken en heeft ook een aantal extra functies.

Het bereik is zo goed dat hij zelfs werkt als je pc beneden staat en je muis/keyboard boven. Voor dit alles ben je rond de 60€ kwijt denk ik.

Ik gebruik hem nu al bijna twee jaar en hij bevalt mij prima.

Searching for the path of the least resistance using an ohmmeter