Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Digitale TV klanten Ziggo

Pagina: 1
Acties:

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
In nieuws: Ziggo heeft 116.000 mobiele abonnees en bijna 2 miljoen internetklanten wordt gesteld dat Ziggo digitale TV klanten verliest en dat dit al langer gaande is.

Uit het persbericht valt echter op te maken dat Ziggo groeit in het aantal digitale TV klanten, maar dat aantal klanten met digital pay tv daalt. Deze laatste groep betreft klanten die extra pakketten heeft.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Daarnaast raakt Ziggo straks heel wat klanten kwijt (ongeacht naar welk pakket gekeken wordt): Cogas gooit Ziggo van de kabel, abonnees moeten naar Caiway

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 18:52

AzzKickah

06-CENSORED

Oh my god nee toch :'(

Ik ben net overgestapt van Telfort naar Caiway Glas + TV. Maar de TV gaat dus via de kabel. Kabel = Ziggo.

Ik kreeg van Caiway wel de HD-ontvanger, maar niet de smartcard van Ziggo. Daar moest ik zelf achteraan. Bij Ziggo wisten ze van niks. huh, Caiway? Smartcard? Maar u bent geen klant bij ons?
Caiway: nee het gaat niet werken met een smartcard van Caiway want het signaal is van Ziggo. Ja dat weet ik, k*t, jullie moeten mij een Ziggo smartcard regelen!

Deden ze gewoon niet. Moest ik uiteindelijk zelf een smartcard van 30 euro gaan kopen(!) terwijl Caiway mij digitale interactieve TV had beloofd.
De klachtenbrief is nog in de maak overigens.

Gaat de hele ellende zeker van voor af aan beginnen! Als ik kijk op www.twentestaptover.nl en ik check mijn postcode zegt ie dat mijn adres niet bekend is.... :?

Echt. Verschrikkelijk. :r

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ligt het aan mij of zie ik niks over digitale tv-klanten bij nieuws: Ziggo heeft 116.000 mobiele abonnees en bijna 2 miljoen internetklanten?

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Het artikel lijkt aangepast te zijn, maar in het artikel van de vorige kwartaalcijfers is dezelfde interpratie gebruikt; nieuws: Aantal afnemers digitale tv-pakketten Ziggo daalt - update.