Na Windows 8 Update zwart scherm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 14:08
Hallo allen,

Gisteravond bij het afsluiten van mijn laptop stond er bijwerken en afsluiten. Wat ik dus ook gewoon heb gekozen. De laptop verder zijn werk laten doen die uit zichzelf uit is gegaan na bijgewerkt te zijn.

Vandaag wil ik hem opstarten, maar het scherm blijft gewoon uit. De laptop verder gaat wel aan(lampjes), maar het scherm blijft gewoon op zwart(uit).

Iemand enig idee wat ertegen te doen valt? Ik heb trouwens windows 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 12:57
Mijn zusje geeft net tegen mij aan dat zij dit probleem ook heeft. Zij ziet nog wel de muisaanwijzer (ze heeft een muis aangesloten op haar hybride netbook/tablet).
Het heeft dus blijkbaar net als kortgeleden met een update te maken, maar welke? En wat valt er aan te doen behalve de update terug te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:30
Lastig te bepalen maar mijn windows deed gisteren ook gek na een update.
Na 4x opnieuw gefaald opstarten gaf windows zelf een herstel/anders opstarten modus aan wat bij mij hielp.

Dus, al een aantal keer geprobeerd op te starten achter elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 12:57
1 keer de tablet volledig uit zetten en weer opstarten bleek voor mijn zusje in ieder geval te helpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:14

mrtnptrs

You idiot!

Ik had ook een raar probleem vanmiddag na een update: ik zag alleen maar de taakbalk, mijn muis en mijn bureaubladachtergrond. Mijn muis kon ik wel bewegen, maar voor de rest was alles bevroren. Ik heb die mooie knop op de computer moeten inhouden om de computer weer uit te kunnen zetten en na weer een keer opnieuw opstarten, lijkt het probleem te zijn verholpen.

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.