Sinds kort is er precies iets geforceerd aan de 2 voorste USB poorten van mijn PC.
Ik steek altijd mijn USB-headset langs deze kant in.
Ik heb gemerkt dat tussenstuk naar onder leunde waardoor mijn 2 USB-ingangen niet meer toegankelijk waren.
Van zodra ik dit tussendeel wou rechttrekken vloog mijn PC direct uit. (al bij de minste aanraking)
Geen paniek zei ik, ik gebruik lekker USB poort achteraan PC.
Nu na een tijd hierop te gamen, vloog mijn PC ook in één keer uit.
Wanneer ik hem terug wou aanzetten, schakelde deze zichzelf uit na ca. 10 seconden.
Hierop heb ik hem eens opengegooid voor nader te bekijken.
Na case te verwijderen probeerde ik nog eens te booten, maar PC startte nu gewoon NIET meer aan.
Eerst dacht ik probleem met voeding of kabel power-knop.
Hierop verwijderde ik videokaart & HDD probeerde ik terug te starten, geen verschil.
Daarna verwisselde ik mijn RAM van slots. (2 x 2GB)
Dus van slot 1 & 3 naar 2 & 4, still no success.
Met 1 lat in terug opstarten, PC startte nu wel op en bleef aan, klein succesje.
Hierop probeerde ik de andere lat terug te plaatsen & te booten, weer niets.
Nu verwijderde ik terug deze lat en probeerde opnieuw, nog steeds niets. (dit was zelfde opstelling toen PC wel bootte).
Nu heb ik iedere RAM lat in elk slot gestoken & proberen booten maar krijg steeds niets.
Iemand nog tips? PC is niet nieuw maar niet super oud ook.
Recent is HDD nog vervangen door SSD, in verleden nooit problemen mee gehad.
Ik steek altijd mijn USB-headset langs deze kant in.
Ik heb gemerkt dat tussenstuk naar onder leunde waardoor mijn 2 USB-ingangen niet meer toegankelijk waren.
Van zodra ik dit tussendeel wou rechttrekken vloog mijn PC direct uit. (al bij de minste aanraking)
Geen paniek zei ik, ik gebruik lekker USB poort achteraan PC.
Nu na een tijd hierop te gamen, vloog mijn PC ook in één keer uit.
Wanneer ik hem terug wou aanzetten, schakelde deze zichzelf uit na ca. 10 seconden.
Hierop heb ik hem eens opengegooid voor nader te bekijken.
Na case te verwijderen probeerde ik nog eens te booten, maar PC startte nu gewoon NIET meer aan.
Eerst dacht ik probleem met voeding of kabel power-knop.
Hierop verwijderde ik videokaart & HDD probeerde ik terug te starten, geen verschil.
Daarna verwisselde ik mijn RAM van slots. (2 x 2GB)
Dus van slot 1 & 3 naar 2 & 4, still no success.
Met 1 lat in terug opstarten, PC startte nu wel op en bleef aan, klein succesje.
Hierop probeerde ik de andere lat terug te plaatsen & te booten, weer niets.
Nu verwijderde ik terug deze lat en probeerde opnieuw, nog steeds niets. (dit was zelfde opstelling toen PC wel bootte).
Nu heb ik iedere RAM lat in elk slot gestoken & proberen booten maar krijg steeds niets.
Iemand nog tips? PC is niet nieuw maar niet super oud ook.
Recent is HDD nog vervangen door SSD, in verleden nooit problemen mee gehad.