Hoi,
Ik heb een 1000/1000 Mbit glasvezel verbinding, als ik bijvoorbeeld download met 1000 Mbit en ik ga uploaden met 1000 Mbit zakt mijn download helemaal in naar <200 Mbit en me upload hangt dan rond de 800-900 Mbit. Je zal dan zeggen je hebt maar maximaal 1000 Mbit tot je beschikking.
Dit is niet waar nu test ik het volgende met 2 PC's,
PC1: Downloaden met 1000 Mbit
PC2: Uploaden met 1000 Mbit
Daaruit krijg ik het volgende resultaat:
PC1 zakt iets in naar 800 Mbit, PC2 blijft vrolijk uploaden met 1000 Mbit.
Ik kan met mijn glasvezel dus downloaden en uploaden tegelijk met 1000 Mbit
(Als ik op me andere pc test dan krijg ik precies het zelfde resultaat download stort helemaal in, ASUS Rampage V Extreme met intel NIC)
Ik heb in me server 2 netwerkkaarten:
Intel 82579V
Realtek RTL8169/8110
Kan ik al het verkeer sturen over de Intel NIC en als er iets verstuurd word op poort 21 dat deze dan alleen via de Realtek NIC gaat?
Ik kan van alles vinden over load balancing maar dit is meer voor de 2 WAN's.
Ik zou dan ook niet weten hoe dit dan zou moet heten, heb gekeken met Teaming,
Network Manager en dan Load Balancing (dit werkt ook niet alles blijft maar via 1 netwerk adapter gaan)
Ik heb Windows 7 op me server.
Ik wil dus een specifieke poort over een specifieke netwerkkaart verstuurd hebben.
Hebben jullie nog ideeën?
Ik heb geen idee hoe dit genoemd wordt...
Ik heb een 1000/1000 Mbit glasvezel verbinding, als ik bijvoorbeeld download met 1000 Mbit en ik ga uploaden met 1000 Mbit zakt mijn download helemaal in naar <200 Mbit en me upload hangt dan rond de 800-900 Mbit. Je zal dan zeggen je hebt maar maximaal 1000 Mbit tot je beschikking.
Dit is niet waar nu test ik het volgende met 2 PC's,
PC1: Downloaden met 1000 Mbit
PC2: Uploaden met 1000 Mbit
Daaruit krijg ik het volgende resultaat:
PC1 zakt iets in naar 800 Mbit, PC2 blijft vrolijk uploaden met 1000 Mbit.
Ik kan met mijn glasvezel dus downloaden en uploaden tegelijk met 1000 Mbit
(Als ik op me andere pc test dan krijg ik precies het zelfde resultaat download stort helemaal in, ASUS Rampage V Extreme met intel NIC)
Ik heb in me server 2 netwerkkaarten:
Intel 82579V
Realtek RTL8169/8110
Kan ik al het verkeer sturen over de Intel NIC en als er iets verstuurd word op poort 21 dat deze dan alleen via de Realtek NIC gaat?
Ik kan van alles vinden over load balancing maar dit is meer voor de 2 WAN's.
Ik zou dan ook niet weten hoe dit dan zou moet heten, heb gekeken met Teaming,
Network Manager en dan Load Balancing (dit werkt ook niet alles blijft maar via 1 netwerk adapter gaan)
Ik heb Windows 7 op me server.
Ik wil dus een specifieke poort over een specifieke netwerkkaart verstuurd hebben.
Hebben jullie nog ideeën?
Ik heb geen idee hoe dit genoemd wordt...