Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

BT hoofdtelefoon, budget, voor op de achterbank

Pagina: 1
Acties:

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ik zoek een?
BT hoofdtelefoon

Wat is je budget?
hoe minder, hoe beter

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
voor de kinderen op de achterbank

Wat heb je zelf al gevonden?
BT hoofdtelefoons van Blokker

naja dat dus...
Bij Blokker (25 euro) wordt helaas niet echt informatie gegeven of ze bijv oplaadbaar zijn. (of is dat standaard zo bij die dingen?)
Ze moeten vooral op kinderhoofdjes goed blijven zitten, en ik heb eerlijk gezegd niet veel zin in te veel knopjes en mogelijkheden. Zul je altijd zien dat met 140 op de snelweg " papaaaa... hij doet het niet" omdat ze op iets anders hebben zitten drukken dan harder/zachter.

[ Voor 17% gewijzigd door paQ op 15-10-2014 20:04 ]

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:41

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Kijk eens in deze lijst of er iets voor je bijzit.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:18

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Waarom moet dat BT zijn? Kun je niet gewoon met een kabeltje en een splitter werken :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• paQ
  • Nu online
Nope :+

kabels zijn onhandig met knuffels, drinken, boekje, gordel, jas, uitstappen... No thank you

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:18

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je zou natuurlijk ook kunnen overwegen om K3 over de speakers te gooien en zelf een iPod met dopjes op je kop te zetten...

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-11 15:41

mrc4nl

Procrastinatie expert

Nokia BH-503 !

en laat je niet gek maken door de pricewatch op ebay zijn ze te koop voor zo'n 11- 25 dollar :)

[ Voor 78% gewijzigd door mrc4nl op 15-10-2014 23:52 ]

ora et labora

• paQ
  • Nu online
Maar die dingen hang je toch in je nek? Lijkt me niet handig bij jonge kinderen...

• paQ
  • Nu online
Ik heb gister bij kijkshop 2 stuks Denver BTH201 besteld, voor 25 euro / stuk, gratis bezorgd.
klote-blister verpakking, maar voorzichtig rondom opgesneden (mochten ze terug moeten).
Afbeeldingslocatie: http://www.50pc.com/images/IT_183denver_auriculares_bluetooth_bth201c_blanco1.jpg
Even geladen aan de bijgeleverde USB kabel, en supereenvoudig geconnect aan de ipad. Ik sta best te kijken van de geluidskwaliteit :)
Prima dingen voor het geld. Bouw is redelijk, bediening is solide, geluid is gewoon goed.
helaas nog steeds te groot voor kinderhoofdjes, dus ik maak nog wel wat schuimrubber onder de hoofdband oid.

[ Voor 9% gewijzigd door paQ op 18-10-2014 13:29 ]

Pagina: 1