Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Hulp Basisgamesysteem

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
ik ben van plan om (voor het eerst) een nieuwe PC te bouwen. Ik hou al een tijdje de BBG in de gaten aangezien ik zelf niet genoeg verstand heb van PC onderdelen om zelf wat bij elkaar te gooien. Het is me echter opgevallen dat de november BBGs niets in mijn budget categorie hebben. Mijn budget ligt rond de 700-800 euro (inclusief scherm) maar de BBGs voor november zijn alleen voor systemen van onder de 500 euro of boven de 1000 euro. Ik hoef niet spellen op 1440p te spelen maar zou wel graag een systeem hebben dat goed draait en te upgraden is in de toekomst.

Ik heb op Choosemypc.net gekeken, en die geeft me de volgende configuratie:

http://choosemypc.net/bui...t=750&oc=false&options=os

Is dat een goede build? Ik zou het zeer waarderen als iemand me wat tips zou kunnen geven.

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-11 10:40
Waarom niet uitgaan van de BBG's en daar kleine aanpassingen op doen, zodat het beter in budget past?

Computer says no

Verwijderd

Topicstarter
Mijn probleem daarmee is dat ik echt nul verstand heb van PC's bouwen dus ik ben bang dat als ik een onderdeel verander het opeens niet werkt met de rest van het systeeem. Ik weet bijvoorbeeld niet of ik zomaar een snellere videokaart in de budget gamesysteem kan zetten of dat ik dan meteen ook een andere CPU moet kiezen, en of dat dan weer ertoe leidt dat er een andere moederbord nodig is, etc.

• Marcopannenkoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-10 18:42
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 17:07:
Mijn probleem daarmee is dat ik echt nul verstand heb van PC's bouwen dus ik ben bang dat als ik een onderdeel verander het opeens niet werkt met de rest van het systeeem. Ik weet bijvoorbeeld niet of ik zomaar een snellere videokaart in de budget gamesysteem kan zetten of dat ik dan meteen ook een andere CPU moet kiezen, en of dat dan weer ertoe leidt dat er een andere moederbord nodig is, etc.
In je link zie ik dat je Windows in je mandje hebt geplaatst. Dit betekent dus dat je zowel Windows als een monitor moet aanschaffen. Dan zit je al gauw op 200 euro, waardoor je budget van 700-800 euro eigenlijk meer een budget van 500-600 euro is en al prima past in de BBG categorie.

Anders kan je gewoon een topic aanmaken volgens de regels en dan zijn er genoeg mensen die je helpen met de voorkeuren die je hebt :)

Verwijderd

De windows 8.1 kan veel goedkoper, via... Voor de rest wel een leuk systeem!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:42

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!).

Als je nog steeds op zoek bent, open dan een topic in Desktop Aankoopadvies dat voldoet aan het DAA beleid, dan komt het zeker goed.

Deze gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.