Ik had eerst Windows 8.1 draaien met Ubuntu erlangs, maar voor verkoop wou ik een helemaal schone computer. Ik had dus een clean install gedaan van Windows 8, met succes. Ik hoopte dat hierbij ook Ubuntu werd verwijdert, maar dat was niet zo. Na wat zoeken op het internet vond ik een tutorial om Ubuntu te verwijderen vanuit Win8 en die volgde ik ook. Het vertelde me om de Ubuntu partitie te verwijderen en daarna de PC opnieuw op te starten. Toen ik de PC weer inschakelde werd ik helaas gegroet met de volgende error:
Error: No such partiton
Entering rescue mode...
Vervolgens krijg ik een commandprompt. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik kan dus niet meer op Win8 of Ubunte en schrijf dit bericht dus om te vragen of iemand hier weet hoe dit op te lossen is. Ik heb geen bootdisk van Win8 (destijds via een OTA update geinstalleerd) en de email met de productgegevens is op mysterieuze wijze verdwenen, ook erkent Microsoft niet dat ik Win8 heb gekocht. Ik heb alleen de product key kunnen achterhalen, maar die is nu dus ook niet meer te achterhalen omdat de PC niet meer opstart.
Error: No such partiton
Entering rescue mode...
Vervolgens krijg ik een commandprompt. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik kan dus niet meer op Win8 of Ubunte en schrijf dit bericht dus om te vragen of iemand hier weet hoe dit op te lossen is. Ik heb geen bootdisk van Win8 (destijds via een OTA update geinstalleerd) en de email met de productgegevens is op mysterieuze wijze verdwenen, ook erkent Microsoft niet dat ik Win8 heb gekocht. Ik heb alleen de product key kunnen achterhalen, maar die is nu dus ook niet meer te achterhalen omdat de PC niet meer opstart.
Ducky Shine 3 TKL MX Blue, TADA68 MOD-L, Planck Gateron Yellow, HHKB Pro2 Type-S, Mechmini V1, Pearl40, XD64, M-122 Battlecruiser, M0110, etc.