Chrome: locatie bookmark achterhalen*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:44

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Hi,

Is het mogelijk om te achterhalen in welke map een bookmark zit?
Je kunt wel zoeken naar bookmarks maar dan krijg je alle resultaten onder elkaar.

Is er een manier om te achterhalen in welke map een bookmark zit en/ of welke map er al bestaat?

Ik kom bepaalde favorieten wel tegen in de search maar heb geen idee waar ze staan...

(Chrome onder Windows 7)

[ Voor 3% gewijzigd door Eagle Creek op 15-10-2014 16:52 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Mag ik vragen welke browser?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
En het OS?

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Grinnik... Ook stom. Ik zat al zo in Google verzonken dat ik dat vergeten ben te vermelden. Excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

een boomark is een boze mark?
Achterhalen in welke map een boomark zit-->Chrome: locatie bookmark achterhalen*

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Beste Tweakers,

Inmiddels is de bookmark manager van Chrome flink onder handen genomen. Maar helaas is mijn profiel nog steeds aanwezig.

Stel ik zoek "macro": ik krijg dan een aantal bookmarks (waarvan de lay-out overigens nog te wensen overlaat). Ik heb bovenin de optie om de bookmark naar een map te verplaatsen maar weet niet te achterhalen in welke map de bookmark NU staat.

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads8/552c01e910955/552c01e90078d-bookmarks.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Beste Tweakers,

Inmiddels is de bookmark manager van Chrome flink onder handen genomen. Maar helaas is mijn profiel nog steeds aanwezig.

Stel ik zoek "macro": ik krijg dan een aantal bookmarks (waarvan de lay-out overigens nog te wensen overlaat). Ik heb bovenin de optie om de bookmark naar een map te verplaatsen maar weet niet te achterhalen in welke map de bookmark NU staat.

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads8/552c01e910955/552c01e90078d-bookmarks.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0rnelis
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-05 22:00
Niet gekeken of er een "officiele(re)" manier is, maar wat sowieso bij mij werkt: open de bladwijzer! Klik dan op het sterretje (of CTRL+D) en dan zie ik de map + naam van die bladwijzer in beeld.

Versie 41.0.2272.101 m, maar werkt al zolang ik me kan herinneren.

Ik heb overigens nog een ander uiterlijk, daar kan ik klikken onder het pijltje (de drie verticale blokjes) bij de zoekresultaten op "Weergeven in map".

[ Voor 22% gewijzigd door C0rnelis op 13-04-2015 19:59 ]

Pagina: 1