Resizable maken van filterkolom

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:39
Aangezien ik me er nu voor de zoveelste keer al aan erger besluit ik maar een topic te maken.

Een plaatje zegt meer dan duizend woorden:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0NjTlSkaDNReJhTM2ThNVYrw/full.png

Kan op de een of andere manier het processormodel zichtbaar gemaakt worden? Dat is tenslotte waar je het filter voor gaat gebruiken. Nu moet ik steeds hoveren om te kijken welke 470x bedoeld wordt.

Voorstel:
Intel Core i7 is herhalend - hier "i7" van maken in plaats van Merk+Serie+Type
De kolom resizable maken zodat je hem kan verbreden

Ik hoor graag van u :>

[ Voor 5% gewijzigd door maarud op 15-10-2014 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:43

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Daar mogen de ontwerpers @ Mooie Features over beslissen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Was ik al bang voor, maar de FAQ van het pricewatch-forum was zo stellig dat alles wat met de pricewatch te maken heeft (klachten + suggesties) daarin moest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:43

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Klopt, het is natuurlijk voor een buitenstaander moeilijk te beoordelen of het iets waar het Pricewatch team mee kan of dat er een ontwerper/devver aan te pas komt. Gelukkig kunnen we topics verplaatsen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
*kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:25

rob_erwt

What does this button do?

Als je met *kuch* een subtiel schopje beoogde: niet nodig. Zolang topics niet naar het archief zijn verplaatst, zijn ze niet afgeschoten en kunnen we er nog wat mee doen. Geduld dus, als ons Productteam er iets in ziet, komen ze dat vanzelf melden. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Je merkt al wel dat ik in dit subforum niet zo vaak kom :+
Ik wacht geduldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-10 10:48
Ik vind dit ook best wel irritant.
Misschien is het resisable maken niet de beste oplossing.
Het hernoemen van de producten lijkt me ook niet helemaal handig.

Maarja, ben wel benieuwd hoe dit opgelost gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:15

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het resizable maken van de filterkolom lijkt me niet echt een makkelijke oplossing.

We kunnen besluiten om de series niet af te kappen op één regel maar over meerdere regels te laten lopen. Dat zal er niet super fraai uitzien en maakt het CPU/Soc-filter nog langer.

Het mooiste zou zijn om de CPU-series en CPU's samen te voegen en hierarchisch weer te geven, waarbij je een cpu-serie zou moeten uitklappen om de onderliggende cpu's weer te geven. We hoeven dan in ieder geval de merknaam van de cpu's niet meer te tonen wat genoeg ruimte schept om de cpu-naam meestal voluit te kunnen schrijven. In hoeverre dat technisch makkelijk is te realiseren weet ik niet.

We hebben al een ticket om de filters voor merken en series te integreren. Deze feature is een beetje vergelijkbaar alleen worden dan series en cpu's samengevoegd. Ik zal er een ticket voor maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:15

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Nog even naar gekeken en we kunnen de beschikbare ruimte in het filter nog we beter benutten zodat de filteropties niet onnodig vroeg worden afgekapt door ellipsis. Ik heb hier een ticket voor aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Dat is nog wenselijker inderdaad. Het gebeurt vaak dat een woord afgekapt wordt door ellipsis terwijl de ellipsis langer is dan hetgeen afgekapt wordt (in dit geval neemt 471... meer ruimte in dan 4717 8)7)
Pagina: 1