Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geheugenkaart discussie in Note 4 forum

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Geachte Redactie,

Er zijn 4/5 personen die graag wouden weten welk geheugenkaartje optimaal is voor de Galaxy Note 4 en daarbij werd er om advies gevraagd welke te kopen voor de Note 4. Dit mocht echter niet wat ik persoonlijk (en blijkbaar anderen ook) volstrekt belachelijk vinden. Een geheugenkaartje is een onderdeel van een telefoon en kan de prestaties beïnvloeden mits je de verkeerde of goede neemt. Ik vroeg om advies ik kreeg advies bedankt diegene en het was klaar. Niemand had er verder last van en iedereen kan meelezen wat een goed kaartje kan zijn voor de Note 4.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ten eerste, de redactie heeft weinig met het forum te maken. Klachten over de moderatie kun je kwijt bij de moderator in kwestie en als je er niet uitkomt, bij diens admin.

Daarnaast zijn grote topics geen dumpbakken voor alles wat zijdelings met het onderwerp te maken heeft. Een geheugenkaart is een losstaand onderdeel waar je topics mee kunt vullen. Als we alles wat met een telefoon te maken kan hebben in één topic moeten stoppen, dan wordt het een chaos. Let daar dus even op :)

Hoe dan ook, ik doe dit topic op slot en verwijs je door naar de moderator in kwestie voor meer uitleg, mocht je nog vragen hebben.

Dit topic is gesloten.