Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Samen leren Java Programmeren

Pagina: 1
Acties:
  • 839 views

• MSI2
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 20:14
Hey Tweakers!

Wil jij net als ik graag leren Java Programmeren? Stanford heeft op het internet een hele goede Programmeercursus beschikbaar gesteld die voor iedereen gratis is om te volgen.

Hier kun je de cursus in zijn geheel bekijken.

Stanford Cursus Java Programmeren

Het is echt heel moeilijk om deze online cursus in je eentje af te ronden, dus ik wilde informeren of er meer mensen zijn die graag zelf willen leren Java Programmeren. We kunnen dan eens of twee keer in de week samen komen om de verschillende opdrachten met elkaar door te nemen en te bespreken wat we moeilijk vinden.

Hoe meer mensen, hoe beter. Het liefste in de buurt van Amsterdam.

Stuur mij even een berichtje als je interesse hebt.

Mvg,

Rutger

[ Voor 5% gewijzigd door MSI2 op 15-10-2014 15:50 ]

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11 10:14
Je URL faalt een beetje :P

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-11 16:53

DexterDee

I doubt, therefore I might be

On that note... bedoel je deze url misschien:
http://see.stanford.edu/s...5f-4508-a5aa-866adcae1111

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• MSI2
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 20:14
Hoe dat kwam weet ik ook niet. Heb het gefixt. Superbedankt, jongens!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-11 15:59

Gerco

Professional Newbie

Misschien is Coursera wat voor je. Net zoiets als Stanford online, maar wat meer gestructureerd. Niet alleen video's, maar ook medestudenten, toetsen, huiswerk en een examen (afhankelijk van de cursus, niet allemaal hebben ze examens).

Voor sommige cursussen kun je ook een certificaat verdienen (de waarde daarvan is discutabel, maar het is leuk om te hebben).

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:25

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Werving, in welke vorm dan ook, is niet toegestaan op het forum.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.