Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Nieuwe games spelen, surfen, downloaden, streamen, misschien wat foto's bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb al een aantal componenten (zie lijstje) en wil nog een GPU/Voeding/Behuizing aanschaffen voor ongeveer 350-450 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zie lijst
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben niet op zoek naar allerlei toeters en bellen, maar wil gewoon een solide systeem waarmee ik een aantal jaar vooruit kan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet enigszins stil zijn. Verbruik maakt niet uit.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om meteen te gaan overklokken, maar misschien in de toekomst wel.
Dit zijn de onderdelen die ik al heb:
Ik ben dus nog op zoek naar de juiste videokaart (zit te twijfelen tussen een afgeprijsde R9 290 of een GTX 970). Daarnaast heb ik nog een geschikte voeding nodig en een behuizing waar dit allemaal in past.
Hebben jullie tips/advies?
Alvast bedankt!
Nieuwe games spelen, surfen, downloaden, streamen, misschien wat foto's bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb al een aantal componenten (zie lijstje) en wil nog een GPU/Voeding/Behuizing aanschaffen voor ongeveer 350-450 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zie lijst
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben niet op zoek naar allerlei toeters en bellen, maar wil gewoon een solide systeem waarmee ik een aantal jaar vooruit kan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet enigszins stil zijn. Verbruik maakt niet uit.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om meteen te gaan overklokken, maar misschien in de toekomst wel.
Dit zijn de onderdelen die ik al heb:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 199,95 | € 199,95 |
| 1 | Gigabyte GA-Z77X-D3H | € 81,93 | € 81,93 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 69,- | € 69,- |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C8 | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | Samsung 830 series SSD 128GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 432,83 | |
Ik ben dus nog op zoek naar de juiste videokaart (zit te twijfelen tussen een afgeprijsde R9 290 of een GTX 970). Daarnaast heb ik nog een geschikte voeding nodig en een behuizing waar dit allemaal in past.
Hebben jullie tips/advies?
Alvast bedankt!