Fors banding probleem bij LCD Panasonic TX-55AS800E

Pagina: 1
Acties:

• daria77
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-01 23:56
Panasonic lcd tv TX-55AS800E gekocht op 11-09-2014.
Vrij snel zag ik donkere verticale balken.
Niet een beetje maar heel duidelijk.
Teruggegaan naar de verkoper en deze heeft het reparatiebedrijf van Panasonic CE Repair laten langskomen.
De monteur kon het probleem bevestigen en zei direct:'Meneer u krijgt een ander paneel of een andere tv.'
De volgende werkdag kreeg ik het reparatierapport per mail en werd doodleuk aangegeven dat het binnen de specificaties van de tv valt. Bij navraag telefonisch bleek Panasonic tegen het advies van hun eigen reparatiedienst CE Reapair in de claim af te wijzen.
Als ik dat vooraf had geweten had ik deze tv nooit gekocht. Het is mij vooraf ook niet verteld. Dan had ik op dat moment een afweging kunnen maken. Banding schijnt lees ik nu vaker voor te komen bij lcd-televisies.
Echter daar zul je vast gradaties in hebben.
Mijns inziens zou je van een tv mogen verwachten dat je normaal tv kunt kijken en niet met irritante donkere balken. Ik voel me geheel niet serieus genomen door Panasonic en ik verwacht een nette oplossing.
Zeker voor een tv van circa 1999,- euro die slechts een maand oud is.
Spijtig aangezien ik altijd positieve ervaringen heb gehad met Panasonic.

Ik zou dit type toestel afraden en sowieso het merk Panasonic als het gaat om service en klantgerichtheid na aankoop.

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Voldoet aan specificatie is een kluitje in het riet. Welke specificatie? Waar is dat precies gespecificeerd? Hoe wordt bepaald dat de TV aan die specificatie voldoet?

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verhuizing van CEA naar TB.