Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Dagenlijks gamen, met als hoofd game WoW: Warlords of Dreanor
Wat is je budget?
ongeveer €650/700
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja maar als ik mee reis staat hij uit, dus accu duur maakt niet uit. gewicht ook niet want ik heb hem niet langer dan 5 min in me hand
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb nu Asus, waar ik zeer te vreden over was (hij is alleen niet goed genoeg meer voor WoD)
Ik sta open voor nieuwe merken hoor
Ik heb zal ook al wat zitten kijken, en denk dat ik toch minimaal een i5 prossesor nodig heb, het liefst i7 met een video kaart, ik heb al zitten zoeken maar dan kon ik laptops tegen met lage kloksnelheden.
iemand een suggestie?
Ik ben me bewust van de prijs/wens verhouding
Edit: pricewatch: Asus R510LDV-XX561H gevonden. Iemand suggesties ?
Wat ga je met je laptop doen?
Dagenlijks gamen, met als hoofd game WoW: Warlords of Dreanor
Wat is je budget?
ongeveer €650/700
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja maar als ik mee reis staat hij uit, dus accu duur maakt niet uit. gewicht ook niet want ik heb hem niet langer dan 5 min in me hand
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb nu Asus, waar ik zeer te vreden over was (hij is alleen niet goed genoeg meer voor WoD)
Ik sta open voor nieuwe merken hoor
Ik heb zal ook al wat zitten kijken, en denk dat ik toch minimaal een i5 prossesor nodig heb, het liefst i7 met een video kaart, ik heb al zitten zoeken maar dan kon ik laptops tegen met lage kloksnelheden.
iemand een suggestie?
Ik ben me bewust van de prijs/wens verhouding
Edit: pricewatch: Asus R510LDV-XX561H gevonden. Iemand suggesties ?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2014 12:13 ]