Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Draadloze koptelefoon/headset

Pagina: 1
Acties:

• daddycewl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-10 14:36
Ik zoek een draadloze koptelefoon of headset. Bluetooth, WIFI of radiogestuurd maakt mij in principe niet uit. Ik ga als ik zou moeten kiezen wel voor de kwalitatief beste oplossing.

Budget maximaal ongeveer 250 euro

Mijn setup: Xbox360 --> hdmi Samsung UE55HU7500 --> Optische kabel Sonos playbar

Een aantal forums bezocht, op Tweakers gekeken. Ik wil draadloos geluid tijdens het gamen (maar moet dat dan perse met een headset?), maar het is ook fijn als je draadloos geluid hebt tijdens TV kijken. De Sennheisser RS180 vind ik een mooi apparaat but does it suit my needs?

Ik wil draadloos geluid tijdens het gamen, maar ik zou ook draadloos geluid willen tijdens TV kijken, kan dit? Zijn er bijvoorbeeld kwaliteits headsets waarbij het ik microfoontje kan verwijderen en deze dan kan gebruiken om kwalitatief goed audio te beluisteren?

Confused ;-)

• daddycewl
Astro A50?

Verwijderd

Hoe wil je draadloos verbinding met de hoofdtelefoon maken? Als je de hoofdtelefoon ook voor TV wilt gebruiken maar je TV niet over bluetooth beschikt moet je denk ik kijken naar radiogestuurd.

• daddycewl
Ik heb een Astro A50 gekocht. Verbinding loopt via Wifi en draait prima!