Ik heb nu een desire x, al zon 1.6 jaar. hij functioneert nog wel , maar de buitenkant is best wel "versleten" ik ben gewoon op zoek naar een upgrade. De bediening werkt aardig vlot, maar als ik een lumia, of de HTC desire 310 van mijn zus in de handen houd, is dat toch wel een merkbare vooruitgang in snelheid. Daar ben ik oa naar op zoek. Ik hoef niet perse het snelste van het snelste.
Ik zoek een?
apparaat met htc sense. daar komt het wel op neer.
m7,m8,mini2 waren mijn keuzes, maar ik sta open voor andere htc's
Wat is je budget?
het mag best wat kosten , ik leg de max nu even rond 600.
Wel is een belangrijk punt : de investering, of beter gezegd: welke restwaarde heeft de telefoon na 2 jaar.
Ik koop liever een duurdere mobiel als ie later meer waard is dan dat ik weer een desire koop a 340 euro en die na 2 jaar nog geen 80 euro waard is.Ik hou niet van geld weggooien.Dat is gebeurd met de desire s en dus nu ook weer met mn desire x. Of misschien is het juist beter om geen high end te kopen omdat die in echte euro's meer daalt.(van 500 naar 200 bijv Ik heb geen idee, wie kan hier iets zinnigs over zeggen?
Mag het 2e hands?
jazeker
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
webbrowsen, muziek afspelen. dat zijn de 2 taken die hij goed moet kunnen
gewenste accuduur
een dag zonder zwaar gebruik moet ie kunnen, ik heb immers een accupack voor lange zware dagen
Camera
Ik heb een echte camera, die vooral gebruik voor fotografie. ik hoef niet zozeer een goede telefooncamera, als het maar geen aardappel is vind ik het best. Front camera mag ontbreken.
Wat heb je zelf al gevonden?
de pricewatch: HTC One (M8) 16GB Grijs
de pricewatch: HTC One 32GB Zilver
de pricewatch: HTC One mini 2 Grijs valt af, te duur voor zn specs, en nog steeds een grote foon
gewenst formaat
klein maar fijn. heb nu 4" t zou wel iets groters mogen zijn. al vind ik de m8 met 5" wel heel erg groot.
Daar tussen is denk ik het beste: 4.5" misschien dat de m7 met 4.7" nog zou gaan
Welke vragen heb je hier nog over?
ik vind het lastig kiezen tussen de m7 en de mini 2, ong zelfde prijs, maar de m7 is groter en iets sneller. de mini2 is nieuwer en compacter (maar wel een stuk groter dan 4")
De m8 is op papier erg goed maar ik ben bang dat het een beetje too much voor mij zal zijn.
Ik zoek een?
apparaat met htc sense. daar komt het wel op neer.
m7,m8,mini2 waren mijn keuzes, maar ik sta open voor andere htc's
Wat is je budget?
het mag best wat kosten , ik leg de max nu even rond 600.
Wel is een belangrijk punt : de investering, of beter gezegd: welke restwaarde heeft de telefoon na 2 jaar.
Ik koop liever een duurdere mobiel als ie later meer waard is dan dat ik weer een desire koop a 340 euro en die na 2 jaar nog geen 80 euro waard is.Ik hou niet van geld weggooien.Dat is gebeurd met de desire s en dus nu ook weer met mn desire x. Of misschien is het juist beter om geen high end te kopen omdat die in echte euro's meer daalt.(van 500 naar 200 bijv Ik heb geen idee, wie kan hier iets zinnigs over zeggen?
Mag het 2e hands?
jazeker
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
webbrowsen, muziek afspelen. dat zijn de 2 taken die hij goed moet kunnen
gewenste accuduur
een dag zonder zwaar gebruik moet ie kunnen, ik heb immers een accupack voor lange zware dagen
Camera
Ik heb een echte camera, die vooral gebruik voor fotografie. ik hoef niet zozeer een goede telefooncamera, als het maar geen aardappel is vind ik het best. Front camera mag ontbreken.
Wat heb je zelf al gevonden?
de pricewatch: HTC One (M8) 16GB Grijs
de pricewatch: HTC One 32GB Zilver
de pricewatch: HTC One mini 2 Grijs valt af, te duur voor zn specs, en nog steeds een grote foon
gewenst formaat
klein maar fijn. heb nu 4" t zou wel iets groters mogen zijn. al vind ik de m8 met 5" wel heel erg groot.
Daar tussen is denk ik het beste: 4.5" misschien dat de m7 met 4.7" nog zou gaan
Welke vragen heb je hier nog over?
ik vind het lastig kiezen tussen de m7 en de mini 2, ong zelfde prijs, maar de m7 is groter en iets sneller. de mini2 is nieuwer en compacter (maar wel een stuk groter dan 4")
De m8 is op papier erg goed maar ik ben bang dat het een beetje too much voor mij zal zijn.
ora et labora