define r4 windowed compatibel met Cooler?

Pagina: 1
Acties:

• adrenalen
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-08-2023
pricewatch: Thermalright True Spirit 140 Power

Had gelezen dat deze cooler in de kast past. Maar staat bij specs bij dat dit toch maar nipt is.

Iemand die weet of de cooler de window zou raken of net niet?
Zou niet graag trillingen enzo tegen window hebben

Thx

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-02 20:39
Ik neem aan dat je deze case bedoelt? pricewatch: Fractal Design Define R4 Pearl Black - Window

Zoja, dan nee.
Op de pagina van de case staat dat de CPU Koeler Max. 170mm kan zijn.
Die jij hebt gekozen is 171,2mm. Dan zal hij waarschijnlijk heel dicht tegen het raam aan zitten of helemaal niet passen.

• DarkBlaze
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:23

DarkBlaze

Fulltime Klootviool

Ik weet dat hij sowieso in de versie zonder window past en daar zit nog isolatiemateriaal in het zijpaneel dus je mag er eigenlijk wel van uit gaan dat hij gaat passen zonder enige problemen.

Desktop: Define R6 - MSI X570 ACE - R9 5900X - 16GB Crucial 3600CL16 - Sapphire Nitro+ 6900XT SE - EVGA P2 750 Desktop 2: Define R5 - MSI X470 Gaming M7 - R7 1700 - Corsair Vengeance 3200c16 16GB - Sapphire Fury - Corsair AX850

• adrenalen
Thx! Maar zit die dan vast in de isolatie of raakt die hem net niet? :-)

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-02 14:19

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

adrenalen schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:17:
Thx! Maar zit die dan vast in de isolatie of raakt die hem net niet? :-)
je hebt het toch over de windowed versie? dan zit er geen isolatiemateriaal.
Steelwing , August 7, 2013 4:31 AM
I just bought the True Spirit 140 for my new rig a few days ago. It really is a great cooler! The fan isn't dead silent but is fairly quiet. Temps are excellent on my i5-4670k. (I haven't tried overclocking yet.) I was a little worried that it wouldn't fit in my Fractal Design Define R4, but there's enough clearance. I just can't use a fan on the side. Overall I'm quite pleased by its performance.
Bron: http://www.tomshardware.c...pirit-heat-sink,3560.html

Deze geeft aan dat hij past in de normale maar dat hij de (case?) fan niet kan gebruiken.

In je pc zit daar een CPU die je kunt overclocken. Anders zou je ook richting de Tranquillo kunnen gaan. Die ziet er naar mijn mening ook niet verkeerd uit. The Raijnteck nemesis is ook een leuke koeler. Al zijn de fans wel overdreven gekleurd naar mijn mening :X en hij kost volgens mij 50 euro. Al is hij ook goed voor overclocking

[ Voor 66% gewijzigd door Splitinfinitive op 15-10-2014 09:49 ]

• adrenalen
AH thx allot :-) maar ik vind die thermalright net vet :P
Nu ik dit lees ga ik die gwoon bestellen! Merci!
Pagina: 1