NVIDIA Drivers installeren niet! GTX 770

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Tios
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-11-2021
Hallo,

Nadat ik laatst mijn oude driver verwijderd heb met driver sweeper, en de nieuwste driver wil installeren krijg ik steeds deze foutmelding

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/9ulmbt.png

Schijnt al een veel voorkomend probleem te zijn. Ik heb al een tijd rond gegoogeld maar kom maar met geen oplossing. Ik kan op dit moment geen een applicatie openen met mijn pc, zwaar klote dus. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hFresh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-03 20:38
Bij driver problemen gebruik ik vaak DisplayDriverUninstaller. Als je deze app ook niet kunt runnen probeer je het in safemode.

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Tios
Tijdens het runnen van dat programma krijg ik ook een foutmelding, Er staat: Deleting the specified package from the machine failed, because it is in use by a device. Het is inderdaad in safemode.

[ Voor 40% gewijzigd door Jan Tios op 14-10-2014 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hFresh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-03 20:38
Klinkt vervelend idd. En als je nu probeert die DDU te runnen op je igpu zonder Nvidia kaart in je pc.
Nog een Ati/Amd kaartje liggen? Anders maar opnieuw Windows installeren ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Tios
Zou hem proberen te kunnen runnen zonder nvidia kaart in mijn pc. Heb geen AMD kaart liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd probleem ? ik draai momenteel op de 344.11 drivers maar werkt gewoon zoals je mag verwachten TOP

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2014 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Is het mogelijk om de drivers handmatig te installeren via apparaatbeheer? Je moet dan wel de zip of exe uitpakken waar de drivers inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:45
En als je de drivers via Geforce Experience installeer? Lukt dat ook niet?

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Pagina: 1