kan het of niet

Pagina: 1
Acties:

• bluejezus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-01 19:01
gallery: bluejezus

bij pc denk jullie dat het kan en is het het waard??

[ Voor 94% gewijzigd door bluejezus op 14-10-2014 21:51 ]

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Blijkbaar kan het, al is het systeem in mijn ogen niet geheel in verhouding.
Wat het waard is kun je zelf redelijk bepalen lijkt mij? De prijzen staan er notabene bij.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Ravocs
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-03 10:20
Lees even de regels voor het maken van een DAA post door. Plaats een RML lijstje en stel een wat duidelijkere vraag.. Wat ga je er mee doen, wat is je budget, etc.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

DAA beleid de Nieuw: topic templates zijn er overigens ook niet voor niets.

• dusty-2011
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-03 12:07
Een Samsung 840 Evo 1TB nu in een nieuwe PC zetten?? Met de kennis van nu?? Met de wetenschap dat op dit moment de halve internetpopulatie aan het klagen is dat deze SSD veel te traag is met het lezen van oude data?? Met de wetenschap dat data van 3 maanden oud vaak maar op 10 MB/s wordt uitgelezen, in plaats van op 500 MB/s zoals met de Crucial M550 1TB?? NEE!!!!!

Protip: kies bijvoorbeeld voor deze SSD: pricewatch: Crucial M550 2,5" 1TB

Leest je oude data wel vijftig keer zo snel uit. Een performance verschil dat je zeker gaat merken in de praktijk.

Verdere tips: de processor en processorkoeler zijn beide wel erg duur. Heb je dit echt nodig? Voor games is dit op het moment zeker niet nodig. Het moederbord is ook prijzig. Je behuizing daarentegen is erg goedkoop. Met zo'n budget zou ik niet voor een behuizing van 30 euro kiezen. Er zijn veel betere behuizingen te koop voor pakweg 70 tot 120 euro. Die behuizing van 30 euro is meer iets voor een systeempje van 600 euro.

Protip: de CPU-koeler heeft een hogere hoogte dan mogelijk is in je behuizing. Gaat niet passen.

[ Voor 28% gewijzigd door dusty-2011 op 14-10-2014 22:42 ]