Toon posts:

Computer - Start Windows niet op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een vraagje.

Me computer start de windows niet meer op.

Ik probeer me windows normaal op te starten krijg ik dit foto onderin, en 5 seconden later valt die gelijk uit en start opnieuw.

Als 2e keuze heb ik om me pc te scannen door computer repair en dan proberen te opstarten maar daar doet die programma veel te lang over, je krijgt ook geen resultaat te zien daarom dat ik dan niet wil doen, want was net 30min bezig en het ging maar door.

Zou iemand mij kunnen helpen aub?

Afbeeldingslocatie: http://www.mupload.nl/img/fmqzznbmbjn.jpg

Verwijderd

Wat zegt Google/Bing als je de stop code daar ingooit? (om mee te beginnen bijvoorbeeld)

• Yannick97
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-02 12:14
Probeer eens op te starten in safe mode met netwerkmogelijkheid, als dit wel werkt, laat het hier even weten.

Opstarten in Safemode doe je door op F8 te rammen tijdens het opstarten 8)7

Gaming Rig | Race Rig [P1-X, Simucube 2 Pro, HE Sprint pedals, CSS SQ V1.5, HE HB, Seat: Sparco Pro 2000 II] | iRacing profiel

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-12-2025
Waarom laat je Computer repair gewoon niet lopen tot hij klaar is? Misschien heeft die wel langer dan 30 minuten nodig.

Verwijderd

Wat zijn de specs? Misschien zijn er componenten die niet goed met elkaar werken.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Gewoon de error in google gooien en gaan zoeken naar de oorzaak. We zijn geen helpdesk hier, we verwachten dat je ZELF (met ondersteuning) dit oplost.
En doe aub wat aan je zinsopbouw, taal en grammatica.
Pagina: 1