Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta weer voor de vervanging van een telefoon en ben inmiddels leesbrildrager geworden, maar die nheb ik (natuurlijk!!) niet altijd bij me.
Kortgeleden heb ik bij een kennis de oneplus gezien en na info zoeken op het net begin ik erg geinteresseert te raken. Maar, ik ben absoluut niet thuis in de technische aspecten in deze wereld. Ik lees op deze site vele, mij onbekende termen. Wat betreft de oneplus lees ik dat die door de gebruiker bijzonder ver gepersionaliseerd kan worden. Vandaar dat bij mij de vraag op kwam: kan ik de ondeplus zo instellen dat er bijvoorbeeld grotere iconen met tekst getoond worden? Of zoals in whattsapp en bij sms de leestekens altijd groter worden weergegeven? En ga zo maar door op dat gebied. Kan dat dus eigenlijk wel?
En is dat te realiseren door een niet deskundige zoals ik?
Graag zie ik uw deskundige adviezen.

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:14
of het standaard op een Oneplus One zit weet ik niet... Wel weet ik dat als je root heb op een toestel dat het ook letterlijk bij elk toestel kan. hangt uiteraard wat voor ROM (software) je erop zet)

"je kan jezelf dan zien als een administrator ipv een gebruiker in computertaal"

Waarom niet aan je kennis vragen of die optie erin zit?

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-10 00:27
Binnen android zelf is de lettergrootte gewoon aan te passen (naar mijn weten op elk toestel). Echter ben je binnen apps compleet afhankelijk van de ontwikkelaar. In het geval van whatsapp zou je kunnen kijken naar whatsapp plus, daar kun je alles naar eigen belangen instellen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie die (verre) kennis niet zo vaak, het is een via via kennis, vandaar hier de vraag.