RGB verlichting in pc

Pagina: 1
Acties:

• Gijs
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18:12
Ik zoek een?
2 maal een RGB led strip met daarbij een controller

Wat is je budget?
Niet de hoofdprijs

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Als het maar niet kapot gaat?

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil deze in mijn 750D plakken, 2 maal 30cm led zou genoeg moeten zijn denk ik? 40/45 is waarschijnlijk mooier. Weet iemand een goede webshop? Ik kan deze helaas niet echt vinden:( Het setje moet via een Molex connecter aan te sluiten zijn! Weet iemand waar je dit makkelijk kunt krijgen? :+

• jorisvdelsen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-01 20:25
Wat heb je zelf al gevonden?

Als ik zo op google kijk is er van alles te krijgen, alleen beperkt die 30cm het enigszins.

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Crucial 8GB DDR3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD

• ItsShowTimeZ
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-02 07:18
Ik heb zelf een Bitfenix Ledstrip in m'n PC, zit helaas geen controller bij. Maar ik kan ze je wel aanraden, zijn mooie dingen ( Bitfenix Alchemy heten ze volgensmij )

Een goeie webshop kan ik je ook nog wel aanbevelen, ik koop zelf voornamelijk bij Afuture, zeer goeie klantenservice als er iets mis is met een bestelling.

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-02 20:39
Ik maak zelf gebruik van deze pricewatch: NZXT Hue is aan te sluiten met een molex connector. Alleen is het 1 lange strip ipv 2, werkt goed en leuke opties in the controller.

Is geen molex, nvm.
Of je moet er een sata - molex converter erbij halen.

[ Voor 14% gewijzigd door Facerafter op 15-10-2014 08:56 ]

• JayDz
  • Laatst online: 13-01 17:20
Facerafter schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:35:
Ik maak zelf gebruik van deze pricewatch: NZXT Hue is aan te sluiten met een molex connector. Alleen is het 1 lange strip ipv 2, werkt goed en leuke opties in the controller.
Is die NZXT Hue een controller + led strip in 1? Die controller ziet er echt sick uit! :o

• Facerafter
Jup

EDIT: Oeps, blijkt dat hij toch niet molex is...

[ Voor 89% gewijzigd door Facerafter op 15-10-2014 08:55 ]

• Gijs
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18:12
Facerafter schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:35:

Is geen molex, nvm.
Of je moet er een sata - molex converter erbij halen.
Nou dat neem ik er voor lief bij dan, heb je wat pictures van het geheel?
En zitten hier dan al led strips bij?
Het enige jammere is dat dan mijn no cd slot front toch wordt aangepast:(

• Facerafter
Voor plaatjes zal je even op google moeten kijken.
Maar je krijg een controller + 2 meter lage zwarte LED Kabel met een plastic laagje eroverheen.
Deze kabel kan je op een paar punten korter maken. Op de achterkant zit een plak laagje maar is bij mijn ervaring niet zo heel erg "plakkerig". Ik heb de LEDs naderhand beter vastgeplakt met een paar stukjes dubbelzijdig plakband.

De 3 Knoppen op de controller kan je draaien voor de kleur verandering.
Knop 1 verandert het Rood, Knop 2 het Groen en Knop 3 het Blauw (RGB)
En dan als je ze indrukt heb je nog verschillende standen aanzetten of de intensiteit van het licht veranderen.
Pagina: 1