Tot afgelopen weekend gebruikte ik mijn laptop om films/series te downloaden en af te spelen op mijn tv. Dit ging prima, maar de kabels van een laptop overal en de warmteontwikkeling waren niet ideaal. Dus de laptop verkocht en nu op zoek naar een kleine pc, die in het meubel past op een vaste plek. Ik wil deze dus gaan gebruiken voor downloads (nieuwsgroepen) en afspelen. Verder zal ik hem gebruiken om te surfen (oversized tv).
Zoals de omschrijving al duidelijk maakt, hoeft het geen High-end pc te zijn. Ik zat zelf te denken aan een i3 processor in een cooltek (of vergelijkbare) behuizing.
Wat is vereist?
- Minimaal 120Gb SSD (Hoeft geen grote HDD bij in te zitten).
- 4Gb DDR3
- HDMI
- USB-front
- maximale afmetingen: 300mm x 200mm x 400mm ( BxHxD/L)
Er hoeft geen dvd/bluray speler in te zitten, aangezien ik die al in overvloed heb.
Uiteraard wil ik hem zo stil en energiezuinig als mogelijk.
Qua budget zit ik te denken tussen de € 300 en € 400,-
Iemand die een soortgelijke opstelling heeft gemaakt? Of wellicht er zelfs 1 te koop heeft staan?
Zoals de omschrijving al duidelijk maakt, hoeft het geen High-end pc te zijn. Ik zat zelf te denken aan een i3 processor in een cooltek (of vergelijkbare) behuizing.
Wat is vereist?
- Minimaal 120Gb SSD (Hoeft geen grote HDD bij in te zitten).
- 4Gb DDR3
- HDMI
- USB-front
- maximale afmetingen: 300mm x 200mm x 400mm ( BxHxD/L)
Er hoeft geen dvd/bluray speler in te zitten, aangezien ik die al in overvloed heb.
Uiteraard wil ik hem zo stil en energiezuinig als mogelijk.
Qua budget zit ik te denken tussen de € 300 en € 400,-
Iemand die een soortgelijke opstelling heeft gemaakt? Of wellicht er zelfs 1 te koop heeft staan?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2014 16:50 ]