3 hotelovernachtingen cadeau bij aanschaf op winterbanden.nl

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roncom
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 11:24
Bij winterbanden.nl krijg je bij aanschaf van winterbanden 3 hotelovernachtingen cadeau.
In de voorwaarden staat niets over een minimaal aantal banden of bedrag, je zou dus in mijn optiek 4 bestellingen kunnen doen en dus 4 keer recht hebben op een voucher.

Voorwaarden:

- Bij een bestelling op Winterbanden.nl ontvangt u een code.
- Wanneer u deze code verzilverd heeft, ontvangt u een voucher per e-mail.
- De voucher heeft een geldigheid van een jaar en kan alleen verzilverd worden op hoteldreams.nl.
- De voucher kan niet ingewisseld worden voor contanten.
- De actie geldt alleen bij een bestelling op Winterbanden.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-09 13:01
Roncom schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:21:
Bij winterbanden.nl krijg je bij aanschaf van winterbanden 3 hotelovernachtingen cadeau.
In de voorwaarden staat niets over een minimaal aantal banden of bedrag, je zou dus in mijn optiek 4 bestellingen kunnen doen en dus 4 keer recht hebben op een voucher.
En voor wie bandenprijzen wil vergelijken is http://bandenspotter.nl een handige tip.

[ Voor 28% gewijzigd door Carfanatic op 14-10-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:38
Roncom schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:21:

Voorwaarden:

- Bij een bestelling op Winterbanden.nl ontvangt u een code.
- Wanneer u deze code verzilverd heeft, ontvangt u een voucher per e-mail.
- De voucher heeft een geldigheid van een jaar en kan alleen verzilverd worden op hoteldreams.nl.
- De voucher kan niet ingewisseld worden voor contanten.
- De actie geldt alleen bij een bestelling op Winterbanden.nl.
En je bent verplicht een ontbijt en diner bij het hotel af te nemen...

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roncom
Driek schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:05:
[...]

En je bent verplicht een ontbijt en diner bij het hotel af te nemen...
Waar zag je dat staan?

Ik kwam eigenlijk in eerste instantie de actie van de Hema tegen waarbij je bij het afsluiten van een autoverzekering 4 winterbanden gratis krijgt. Komen wel nog wisselkosten en evt opslagkosten bij, maar op zich een interessante actie. Op basis van die actie ging ik even kijken en stuitte ik op deze aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-06-2024
Roncom schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:10:
[...]

Waar zag je dat staan?

Ik kwam eigenlijk in eerste instantie de actie van de Hema tegen waarbij je bij het afsluiten van een autoverzekering 4 winterbanden gratis krijgt. Komen wel nog wisselkosten en evt opslagkosten bij, maar op zich een interessante actie. Op basis van die actie ging ik even kijken en stuitte ik op deze aanbieding.
Ga naar de pagina van de hotel website. Je dient een ontbijt + dinner p.p. af te nemen. Gratis is dus niet helemaal gratis wat vaak met die hotelbonnen het geval is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Zane11 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:17:
[...]

Ga naar de pagina van de hotel website. Je dient een ontbijt + dinner p.p. af te nemen. Gratis is dus niet helemaal gratis wat vaak met die hotelbonnen het geval is. ;)
Vaak betaal je dus maar een fractie minder omdat je ook nog eens een special menu krijgt. Altijd oppassen met die bonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roncom
Oke, al met al geen beste aanbieding dus. Die website van die hotelovernachtingen ziet er ook een beetje rommelig uit.

Maar wat denken jullie van de winterbandenactie van de hema bij het afsluiten van een autoverzekering?

https://www.hemaverzekeringen.nl/autoverzekering

Volgens mij heeft een moderator hier gezien de "discussie" die ontstond een apart topic geopend voor de aanbieding van winterbanden.nl Vandaar dat ik hier de actie van de winterbanden van hema post. Eigenlijk zou deze ook verplaatst kunnen worden naar het centrale aanbiedingen topic, hoewel ik benieuwd ben naar ervaringen van de hema autoverzekering en naar de door hun aangeboden winterbanden van het merk Fulda.
Wellicht een naamsverandering van het topic mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:00
Geen idee wat ze rekenen, maar zeg 20,-p.p. voor het ontbijt en 40 p.p. voor avondeten en dan zit je in je "gratis hotel" voor €120,- p/n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:21
wbt de Hema aanbieding : Hema verzekeringen worden tegenwoordig uitgevoerd door Inshared, en ga je voor de winterbanden aanbieding, moet je er wel rekening mee houden dat je tot 1 januari 2017 die verzekering aanhoud, anders krijg je achteraf nog eens de winterbanden tegen de originele prijs gefactureerd, tenzij je de auto tussentijds verkoopt of total-loss rijd.Staat in de actievoorwaarden.
Als ik dan mijn eigen auto bereken, ben ik bij Hema 15 euro/maand duurder uit dan mijn huidige verzekering, dat keer 26 maanden=390 euro, voor dat geld kan ik heel wat banden kopen ( 4x Fulda winterband in de maat voor mijn auto kosten 243 euro bij kwikfit)

[ Voor 24% gewijzigd door tvdoc op 15-10-2014 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 22:51
Totaal offtopic inmiddels, maar:

U moet deze nieuwe autoverzekering tenminste aanhouden tot 1 januari 2017. Doet u dit niet dan bent u voor de winterbanden alsnog de volledige aankoopwaarde verschuldigd aan HEMA. Dit geldt niet voor vervanging van de auto, bij diefstal of verduistering van uw auto of bij totaal verlies van uw auto. De aankoopwaarde is voor u zichtbaar tijdens het bestelproces van de banden (online) of in de vestiging. U ontvangt na de actieperiode een mail met de aankoopwaarde van de winterbanden.

Vervanging van de auto wil waarschijnlijk zeggen dat je een nieuwe auto bij ze onder mag brengen maar niet enkel de auto mag verkopen zoals iemand hier eerder suggereerde, en gezien hema welgeteld 35 euro per maand duurder is dan mijn huidige verzekering..

[ Voor 121% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 15-10-2014 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

TWeaKLeGeND schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:22:
Al helemaal als je al van plan bent je auto te verkopen is dit mooi want dan kan je dat nu mooi doen met NIEUWE winterbanden eronder!
Dat lukt dus niet aangezien je minimaal 2 jaar die verzekering moet houden anders moet je het volledige bedrag van die winterbanden ( nieuwprijs ) terug betalen.
Of je moet natuurlijk een andere auto kopen en de verzekering over zetten..

[ Voor 8% gewijzigd door Humma Kavula op 15-10-2014 15:28 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roncom
Jullie rijden dan zeker in een (vrij) nieuwe auto en/of weinig schadevrijejaren? Volgens mij is voor mij de aanbieding namelijk wel de overweging waard (auto van 11 jaar + 9 jaar schadevrije jaren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hotelbonnen? Ik ga er altijd vanuit, dat er niet 1 maar minimaal 3 addertjes onder het gras zitten. Meestal gaat je voordeel onder de streep richting de 0 euro. En naast dat het nauwlijks voordeliger is, heb je meestal ook nog te maken met allerlei beperkingen qua beschikbaarheid, waardoor je jouw uitje dus mag gaan plannen op het moment dat het het hotel het beste uitkomt. Ja..... doei!!!!!

Een hotelkamer zonder ontbijt kost tegenwoordig geen drol. Je moet toch ontbijten en daar laten ze je gewoon de hoofdprijs voor betalen. 20 euro p.p. voor een kop koffie, glaasje jus, 2 belegde broodjes en een zachtgekookt eitje is een heel "normaal" tarief. In luxe hotels betaal je nog wel meer (Oranje Hotel vroeg volgens mij 30 euro p.p. voor het ontbijtbuffet toen we daar in juni zaten.) Voor minder dan 12 euro p.p. ontbijten in een fatsoenlijk hotel is zeldzaam.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2014 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:00
Roncom schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:41:
Jullie rijden dan zeker in een (vrij) nieuwe auto en/of weinig schadevrijejaren? Volgens mij is voor mij de aanbieding namelijk wel de overweging waard (auto van 11 jaar + 9 jaar schadevrije jaren).
Dan moet je wel beperkt casco willen hebben voor een 11 jaar oude auto.
Bovendien betaal je 80 euro voor de banden.
Je zou het eens helemaal door moeten rekenen voor zover dat gaat, je weet natuurlijk niet welke premie ze na een jaar gaan berekenen (terwijl je geheel 2016 nog bij ze moet blijven)
Pagina: 1