Passend? Coolermaster 690III-Thermalright 140TrueSpiritPower

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertG
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:24
Middag,

Heb thuis een Cooler master 690 III staan.
Nu was ik van plan om hier een Thermalright 140 True Spirit Power in te zetten maar ben erg aan het twijfelen of dat gaat passen.

Case - Max CPU cooler hoogte
171 mm > CM website, Tweakers website
177 mm > HWinfo website

CPU cooler - Hoogte
171.2 mm > Thermalright website, Tweakers website

Op basis van de informatie uit de Tweakers pricewatch zou ik zeggen 'dat past niet'. :)
Heeft iemand deze twee items eerder gecombineerd en kan die vertellen of het wel of niet past?

Thanks !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Waarom wil je die CPU koeler? Zolang je niks spannends met je CPU gaat doen kan je ook een Gelid Solutions Tranquillo Rev. 2 halen. Hierbij weet je zeker dat deze past ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertG
Uhm, nou was van plan om 4790K te gaan overklokken dus dacht 'degelijke koeler nodig'. Deze werd in reviews aangeprezen als stil en goed koelend en vond hem niet te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
RobbertG schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:39:
Uhm, nou was van plan om 4790K te gaan overklokken dus dacht 'degelijke koeler nodig'. Deze werd in reviews aangeprezen als stil en goed koelend en vond hem niet te duur.
Wat zijn je overige systeemspecs? Ik weet niet wat je doeleinden zijn van je systeem. Dus ik weet niet of het wel nut zal hebben om te overclocken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertG
Nou ja, nut zal idd niet bijster groot zijn maar wou me eens begeven in nog niet betreed gebied (voor mij dan :-D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Naar mijn mening is het zonde om te overclocken, aangezien dit geen prestatieverbetering zal geven (Bij het spelen van spelletjes is dit in ieder geval nihil).

Het zou namelijk ook zonde zijn dat als je iets verkeerd doet dat je je CPU sloopt, en je CPU is niet goedkoop :)

Wat denk je van zoiets?
Scythe Mugen 4PCGH Edition.

Hier kan je ook mee OC'en, alleen moet je met een beperkt budget wel opletten tot hoever je hem opschroeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertG
Hmmz misschien heb je gelijk.
Positief vond ik ook dat true spirit 140 weinig problemen met ruimte voor ram gaf maar zie dat ook bij mugen 4 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyle98
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-09 09:36

Kyle98

Kyle

Zelfs met de Tranquillo Rev v2 kan je ocen ik heb mijn fx6300 stabiel lopen op 4,5ghz zonder dat hij lawaai maakt.

I7-10700F / KFA2 GALAX GeForce GTX 1080 EXOC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
RobbertG schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:05:
Hmmz misschien heb je gelijk.
Positief vond ik ook dat true spirit 140 weinig problemen met ruimte voor ram gaf maar zie dat ook bij mugen 4 staan.
Ik weet niet wat voor RAM jij hebt. Dus kan daar niet over oordelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertG
Heb voor de zekerheid maar een lagere koeler gekocht.

Bedankt voor de reacties iig.
Pagina: 1